Ailen muhtemelen hocalarında konuşmuştur diye tahmin ediyorum. Ondan dolayı seni geri okula kazandırmak için bu kadar ilgileniyorlardır. Aksi halde bu kadar sessiz ve göze batmayan bir öğrencinin bu kadar önemsenmesi garibime gitti.

Bana kalırsa psikolojik destek almalısın. 11. sınıf bir kırılma noktası olur senin için.
 
Ya konu fake ya da kendini çok fena soyutlamışsın hayattan. Bence asosyalliği kabullenmek yerine uğraş; savaş kendinle. Sosyal bebelerini geliştir ama yaşam tarzım bu böyle mutluyum dersen bir şey diyemem. En kötü ihtimal hasta numarası yap.