Arkadaşlar, 11. sınıfım. Asosyalliğim ve çekingenliğim nedeniyle okulu bırakalı 3 hafta oldu ama okuldaki hocalar beni özlemiş, okula geri dönmemi istiyorlar. Ben onları özlemedim. Yarın ev ziyaretine gelecekler. Ne yapmalıyım? Bu arada iyi sosyaller.
Okulda sessizim, kimseye konuşamıyorum ve çekiniyorum. Bazı sınıflarla ya da bazı kızlarla samimi değiliz. Bir de arkadaş edinemiyorum o yüzden bıraktım.
Hayata nasıl atılmayı düşünüyorsun? Çekingenlik ve asosyallik her ne kadar normal de olsa hayat acıdır normal karşılamaz. Onlarında senin gibi bir insan olduğunu bilerek okula git.