- Katılım
- 22 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.664
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 21
- Beğeniler
- 6.102
13400F stok soğutucu dahi olsa 100 dereceye dayanmamalı. Kasa havasız bir yerde mi duruyor? Termal macunu en son ne zaman yeniledin? Ve kasa modelin nedir?
Stok macun hocam. Şubat 2024 tarihli. Kasa da bu: Rampage VICTORY 600W 80 Plus Bronze Temper Camlı 12cm RGB Fan+Led Şertli Gaming Oyuncu Kasası - Segment Destek.13400F stok soğutucu dahi olsa 100 dereceye dayanmamalı. Kasa havasız bir yerde mi duruyor? Termal macunu en son ne zaman yeniledin? Ve kasa modelin nedir?
Stok macun hocam. Şubat 2024 tarihli. Kasa da bu: Rampage VICTORY 600W 80 Plus Bronze Temper Camlı 12cm RGB Fan+Led Şertli Gaming Oyuncu Kasası - Segment Destek.
Camı nasıl açarım? Tornavida bulamadım.3 seçenek var ya kasanın hava akışı yetersiz ya da termal macun çok kurudu ya da ikisi de oldu. Kasanın ön tarafında sitede gösterildiği gibi 1 fan mı var? Kasanın önü mesh mi kapalı mı? Yan kapağı(cam/pleksi olan) açınca sıcaklık düşüyor mu?
Geri nasıl takacağım?El ile çevirince dönmesi lazım. O kadar sıkı olmuyor o tarz vidalar. Dikkatli olun camı çıkarırken.
Açamıyorum ki hocam. Bir tornavida bulmam lazım. Bilen biriyle yapmam lazım.El ile sıkıcaksın cam sabitlenene kadar. Aşırı sıkma çatlayabilir cam. Sıcaklıklara baktın mı?