13400F stok soğutucu dahi olsa 100 dereceye dayanmamalı. Kasa havasız bir yerde mi duruyor? Termal macunu en son ne zaman yeniledin? Ve kasa modelin nedir?
 
Kasa böyle duruyor:
17822187475502134033334856695913.webp
 
3 seçenek var ya kasanın hava akışı yetersiz ya da termal macun çok kurudu ya da ikisi de oldu. Kasanın ön tarafında sitede gösterildiği gibi 1 fan mı var? Kasanın önü mesh mi kapalı mı? Yan kapağı(cam/pleksi olan) açınca sıcaklık düşüyor mu?
Camı nasıl açarım? Tornavida bulamadım.