@Ayhan Dönmez, ne düşünüyorsunuz?

Yaptığı şeylere kafa yorsan muhtemelen 1 gün sürse bile çok çok iyisini sıfır bilgiyle yapabileceğini düşünüyorum. Her şeyi debloat/tweak etmeye 4500 TL almak da olmasın ya.

BIOS Tweak, Windows debloat, ekran kartı sürücü Tweak, ağ sürücü Tweak, Windows Tweak, hayır hiç bilgin yoksa Custom OS var. KirbyOS, foxOS, ReviOS, AtlasOS
 
@Ayhan Dönmez, ne düşünüyorsunuz?

Yaptığı şeylere kafa yorsan muhtemelen 1 gün sürse bile çok çok iyisini sıfır bilgiyle yapabileceğini düşünüyorum. Her şeyi debloat/tweak etmeye 4500 TL almak da olmasın ya.

BIOS Tweak, Windows debloat, ekran kartı sürücü Tweak, ağ sürücü Tweak, Windows Tweak, hayır hiç bilgin yoksa Custom OS var. KirbyOS, foxOS, ReviOS, AtlasOS
Hocam dusunulecek hicbir sey yok ki. Herkesin internete erisimi var. Bu arkadasin yapip da bizim yapamayacagimiz ne var da 4500 lira ucret istemis anlamadim :D
 
@Ayhan Dönmez, ne düşünüyorsunuz?

Yaptığı şeylere kafa yorsan muhtemelen 1 gün sürse bile çok çok iyisini sıfır bilgiyle yapabileceğini düşünüyorum. Her şeyi debloat/tweak etmeye 4500 TL almak da olmasın ya.

BIOS Tweak, Windows debloat, ekran kartı sürücü Tweak, ağ sürücü Tweak, Windows Tweak, hayır hiç bilgin yoksa Custom OS var. KirbyOS, foxOS, ReviOS, AtlasOS

Biz bu hizmetin çok daha iyisini ve işin bilincinde olarak bu forumda sağladığımızdan ötürü acaba tam olarak hangi konumda oluyoruz? Bu işi de bir ekmek kapısı haline getirdiler, Discord üzerinde de çok defa TR'den profiline Türk bayrağı koymuş şahıslara rastlıyorum. Çoğu bu ayarların bilincinde değil, Windows ve Regedit ile uğraşmaya devam etmeleri lazım.

@fortunee Overclock ve Tweak için DM:

1782216069412.webp


Arkadaşlar uzaya çıkartacak herhalde, biz de bedavaya verelim burada hizmeti. :)