Düzelirsin delikanli hiç merak etme. Dert etme kilo gelir gecer gider. Ben 6 ayda zımba gibi oldum. Zayiflamaya karar vermemin sebebi ise daha once hiç boy fotografi cekmemistim. Baktim gobek o ne oyle seninkinden beterdi aman yarabbi boyle sanki suya girerken takarlar ya simit aynen oyle şişmiş hiç fatk etmedim oyle şişmişim yani.Hemen şekeri kestim, ekemgi kestim, evde basit kardiyo hareketleri falan şu an cok iyiyim. Gecen bakkalda arkadasla alisveris yapiyorum hazir doner alacaktim beni fitnessci sandi birisi dedi abi o bozar seni alma.
Yani zayiflarsin korkma. Hizlica olsun diyorsan dediklerimi yap yavasca olsun diyorsan akşam 19.00'dan sonra yemek yeme. Ama unutma kardiyo sporu tehlikeli bir saglik sorunun varsa kotu seyler olur.
Anladım hocam sağ olun. Biz de eskisinden biraz daha iyi oluruz inşallah. Hakkımızda hayırlısı. Belki de kendimizi yiye yiye bilerek böyle bu hale getirdik gerçi yemek yemek güzel şeyde şu kilolar olmasa
Utanacak bir şey yok, sağlık alanında bilgim yok da kilo aldıkça metabolizma yavaşlar diye biliyorum az çok. O yüzden kalori açığı oluşturamıyorsundur muhtemelen, her yediğin kilo olarak dönüyordur. Biraz ağırlık, yürüyüş, biraz da diyet bitti gitti. Ama kendini tutman lazım.
Anladım hocam. Bir diyetisyenle görüşeceğim belki biraz zayıfladıktan sonra da salona yazılırım.
Son düzenleyen: Moderatör: