Bu tarz rastgele olayların olduğu konuları okumayı çok seviyorum. Özellikle lise dönemindeki arkadaşlar çok ilginç konular açıyorlar. :)

Dün de Keloğlan hakkında düşüncelerimizi soran bir konu vardı. Böyle beklenmedik sorular komiğime gidiyor.
 
Gemini Omni ile yaptığım anime kızı videolarını atıp, forumun en cringe, utanç verici, beyin kanatma garantili konuyu açabilirdim ama kendime saygım var 🙏.
 

Ve, III.Osman'ın konuları.