Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Arkadaşım judocu. Bu Allah'a söven çocuğu da kimse sevmiyor, sadece belalı tipler seviyor. Çocuk herkesle dalga geçiyor, sövüyor, sataşıyor, güreşmeye çalışıyor. Arkadaşım ceza alır mı? Söven çocuğun arkası var, benim arkadaşımın da arkası var.
Bu tarz rastgele olayların olduğu konuları okumayı çok seviyorum. Özellikle lise dönemindeki arkadaşlar çok ilginç konular açıyorlar.
Gemini Omni ile yaptığım anime kızı videolarını atıp, forumun en cringe, utanç verici, beyin kanatma garantili konuyu açabilirdim ama kendime saygım var .
Merhaba, bir konu açtım yazı denetiminde yapay zeka kullandığım için 1 saat ban yedim; sonra yine açtım, yine konum reddedildi. Moderatörün profiline yazı yazdım bununla ilgili, oradan da ban yedim. Sonra rapor sistemini kullandım, bana yardımcı olmadılar. Sorunuma yanıt verilmedi, bana dedi ki "ban yemeniz gayet normal". Anlamıyorum arkadaş, siz kimsiniz bizden TDK olmamızı bekliyorsunuz, anlamıyorum ki? Bir de kendiniz noktalama işaretlerine o kadar da dikkat etmiyorsunuz.
Bundan yaklaşık 3 hafta önce çoğu forum kullanıcısının bildiği, hatta ilk başta 20 kişinin 500 lira, bir kişinin de 25.000 TL bakiye kazandığını görmüşsünüzdür. 500 lirayı kazananlardan biri ve 25.000 liralık hediyeyi ben kazandım. Ürünü aldığım günün ertesi günü iade etmiştik, çünkü üründe sıkıntı vardı. Sonrasında kendisiyle anlaştık 2 Ekim 2025 tarihinde ancak tekrar bir alışveriş yapabileceğini söyledi ve bugün ise az önce babası beni aradı ve bu durumlardan haberinin olmadığını, mağdur olduklarını dile getirdi. Ürünü iade etmesem belki de adam parasını isteyebilirdi ve bu durumda ben...