Anladım, şu anakart gelsin de ben tekrar fotoğraflaya fotoğraflaya yardım isteyim. En sağlıklısı bu sanırım ya.

Ondan öncesinde AIO kurulum videolarını izle hangi marka model aldıysan, 3'lü fan çoklayıcı çıkmıştır ondan muhtemelen ya da yeni nesil fanlar kullanılmışsa aynı mantıkta geçmelidir. Artık bu şekilde geçmeli yapmasalar da splitter ile 3 fanı tek kabloda çoklayıp o şekilde önceden monteli halde sana gönderiyorlar. Birkaç olasılık var yani radyatör konusunda. Tek kablodan onu da aynı şekilde ARGB ve PWM fan portunu takacaksın anakartına. AIO pompa bağlantısını da Pump soketine takacaksın, o ayrı olur. 3'lü radyatör fanını da firma sana önceden monteli ve 3 fanı tek kabloda birleştirip gönderdiği için haliyle senin tek yapman gereken PWM kablosunu radyatör fanları için CPU_Fan soketine takacaksın. ARGB bağlantısı da tek kablo olacak, onu da firma daisy-chain yapıp sana gönderiyor çünkü. Eskiden böyle değildi, yeni nesil AIO'lar artık böyle. ARGB için ister Hub kullan isterse de anakarttaki rastgele bir 3 pin 5V ARGB porta bağla. AIO'yu diğer kasa fanlarından ve RGB'sinden ayırabilirsin. Anakartında yeterli soket var çünkü. Zaten kasa fanlarını kontrolcü vasıtasıyla tek kablo üzerinden herhangi bir Sys_Fan portuna takıp kontrolü tek tıkla sağlayacaksın. O yüzden özdeş olması gerektiğini belirttim. Şart değil ama en iyisi böyle.

Hub güç beslemesi SATA'dan olacak, PSU'dan güç vereceksin direkt olarak. Hub sadece ARGB ve PWM sinyalini anakartına iletecek. @casper04 Sendeki Dawn Pro fanlar için ise resmi site bağlantısını ilettim, orada nasıl bağlandığı ile alakalı şema ve video mevcut. İzlersen mantığı anlarsın. 3 tanesi geçmeli ve tek kontrolcü üstünden bağlantıyı vereceksin aynı şekilde. Kendi kontrolcüsü var.
 
Ondan öncesinde AIO kurulum videolarını izle hangi marka model aldıysan, 3'lü fan çoklayıcı çıkmıştır ondan muhtemelen ya da yeni nesil fanlar kullanılmışsa aynı mantıkta geçmelidir. Artık bu şekilde geçmeli yapmasalar da splitter ile 3 fanı tek kabloda çoklayıp o şekilde önceden monteli halde sana gönderiyorlar. Birkaç olasılık var yani radyatör konusunda. Tek kablodan onu da aynı şekilde ARGB ve PWM fan portunu takacaksın anakartına. AIO pompa bağlantısını da Pump soketine takacaksın, o ayrı olur. 3'lü radyatör fanını da firma sana önceden monteli ve 3 fanı tek kabloda birleştirip gönderdiği için haliyle senin tek yapman gereken PWM kablosunu radyatör fanları için CPU_Fan soketine takacaksın. ARGB bağlantısı da tek kablo olacak, onu da firma daisy-chain yapıp sana gönderiyor çünkü. Eskiden böyle değildi, yeni nesil AIO'lar artık böyle. ARGB için ister Hub kullan isterse de anakarttaki rastgele bir 3 pin 5V ARGB porta bağla. AIO'yu diğer kasa fanlarından ve RGB'sinden ayırabilirsin. Anakartında yeterli soket var çünkü. Zaten kasa fanlarını kontrolcü vasıtasıyla tek kablo üzerinden herhangi bir Sys_Fan portuna takıp kontrolü tek tıkla sağlayacaksın. O yüzden özdeş olması gerektiğini belirttim. Şart değil ama en iyisi böyle.

Hub güç beslemesi SATA'dan olacak, PSU'dan güç vereceksin direkt olarak. Hub sadece ARGB ve PWM sinyalini anakartına iletecek. @casper04 Sendeki Dawn Pro fanlar için ise resmi site bağlantısını ilettim, orada nasıl bağlandığı ile alakalı şema ve video mevcut. İzlersen mantığı anlarsın. 3 tanesi geçmeli ve tek kontrolcü üstünden bağlantıyı vereceksin aynı şekilde. Kendi kontrolcüsü var.
Çok teşekkür ederim, çok sağolun hocam. :)
 
Çok teşekkür ederim, çok sağolun hocam. :)

Gerekli videoları izlersin, temel mantığı aktarmak istedim. Biraz da kendine güven gerekli, sonrası hallolur. Montaj esnasında da ayrı konu açıp yardım alırsın birebir, yardımcı olacak çok fazla kişi var açıkçası. Birçok kişi de böyle topladı, kablolamada da en son destek alırsın. Kasada destek noktaları var, cırt ile hallolur. Biraz senin yaratıcılığına bakıyor ondan sonrası. PSU için ise hangi bağlantı nedir, ona ayrı video izle. Modüler vardı sende yanılmıyorsam, ihtiyacın olmayan hiçbir bağlantıyı montaj öncesi takmamış olursun.

Mesela CPU ve PCIe 8 pin güç beslemesi için kablonun bir ucunda PSU, diğer ucunda CPU vs. yazdığı dahi oluyor. Marka modele göre değişiyor, seni yönlendiriyor yani aslında firma. Farazi yapmıyorsun hiçbir şeyi. Öncesinde kurulumu izlersen aldığın parçalar özelinde yabancılık çekmezsin. @casper04
 
Gerekli videoları izlersin, temel mantığı aktarmak istedim. Biraz da kendine güven gerekli, sonrası hallolur. Montaj esnasında da ayrı konu açıp yardım alırsın birebir, yardımcı olacak çok fazla kişi var açıkçası. Birçok kişi de böyle topladı, kablolamada da en son destek alırsın. Kasada destek noktaları var, cırt ile hallolur. Biraz senin yaratıcılığına bakıyor ondan sonrası. PSU için ise hangi bağlantı nedir, ona ayrı video izle. Modüler vardı sende yanılmıyorsam, ihtiyacın olmayan hiçbir bağlantıyı montaj öncesi takmamış olursun.

Mesela CPU ve PCIe 8 pin güç beslemesi için kablonun bir ucunda PSU, diğer ucunda CPU vs. yazdığı dahi oluyor. Marka modele göre değişiyor, seni yönlendiriyor yani aslında firma. Farazi yapmıyorsun hiçbir şeyi. Öncesinde kurulumu izlersen aldığın parçalar özelinde yabancılık çekmezsin. @casper04
Teşekkür ederim, bu arada birşey daha sorayım. Ben şimdi anakartı servise yolladım ya, SSD’leri takmıştım haliyle de SSD koruyucu jelatin mi diyeyim sökülen yapışkanlar varya anakartın yuvasında bunların öyle boşta durması problem olmaz değil mi? Yani jelatinler sökük iki yuvada SSD’leri taktığım için. Servise yollamadan da kutularına koydum SSD’leri. Şimdi anakartın o kısımları koruyucusuz, jelatinsiz kaldı. Bu durumda da birşey yapar mı servis acaba? Gerçi öyle birşey yazmadım arıza notuna. Gereği var mıydı bilmiyorum ama.