Zaten mavi ekran hatasını ikisi enable iken aldım. Hızlı açılsın diye memoryi açtığımda otomatik power da enable olmuştu. Daha herhangi bir ayar yapmadım. Pbo 65W eco mode ve Curve -30 ayarlı o kadar. Curve ayarı -30 olduğu için de olabilir mi? Onun Rame bir etkisi var mı ki? Curve ayarını kapatayım mı? Ben rame müdahale ettiğimde mavi ekran yedim. Zaten model sıkıntılı.
Bence bu 2 ayar disable kalsın, zaten günde 1 defa PC'yi açıyorsun, en azından sorunsuz kullan. Bu tarz giriş seviye kartlarda bu problemler var ve hala düzeltmediler ne yazık ki, 1 dk beklersin her gün 1 kere, hayatından 1 dk çalınır ama mavi ekran yemezsin
Zaten mavi ekran hatasını ikisi enable iken aldım. Hızlı açılsın diye memoryi açtığımda otomatik power da enable olmuştu. Daha herhangi bir ayar yapmadım. Pbo 65W eco mode ve Curve -30 ayarlı o kadar. Curve ayarı -30 olduğu için de olabilir mi? Onun Rame bir etkisi var mı ki? Curve ayarını kapatayım mı? Ben rame müdahale ettiğimde mavi ekran yedim. Zaten model sıkıntılı.
Benim dediğim şekilde müdahale et RAM'e, bir sıkıntı olursa ben yardımcı olucam. Tekrar atıcağım ayarları ellemen gereken şu anda, harfiyen yap. Dram timings kısmından yazcaksın verdiğim değerleri, sonra Nitro yapcaksın, bu 2 ayarı da disable yap memory context ve power down. 1 dk bekle her gün, en azından mavi ekran yeme.
BIOS güncel değil mi? Anakart sitesinde en tepedekini yükledin mi şu anda?
@Agarta
Bunları uygula, voltaj kısmında aşağıda VDDP var, onu 1.0 yaz enter bas, 1.0 kalsın. 1.15 çok fazla senin için
@Agarta
Advanced-AMD Overclocking-DDR Options-Nitro Settings Nitro-Enable Robust Training Enable Rx-Tx Burst Length 8x-8x uygula, save & exit yap
@Agarta Zamanları bu resimdeki gibi birebir yap, uclk=memclk yap, vddp 1.0 yap, SoC voltaj manuel de, 1.25 yap, enter bas.
Bu adımları uygularsan problem olmayacak, o 2 ayarı da disable kalsın, 1 dk beklersin günde 1 kere, mavi ekran yemezsin.
@Agarta
OCCT CPU+RAM test yap Extreme+Large mod, -30'dan dolayı hata yersen undervoltu -25 kıs.
Zamanları karıştırma, sana attığım sütunu değiştir karşılıklarını
@Agarta Yanlış yere yazma yani zamanlamaları, sistem açılmaz yoksa.
Ben o sütunu değiştirdim bazı zamanları, o şekilde yaz. Karşılıklarına bak oradan, ya da tekrar SS atayım sana, dur.
@Agarta Okla işaretlediğim kısmı yazar mısın, senin için düzenledim, karşılıklarını doğru yaz zamanların. Nitro ayarları doğru yap verdiğim gibi, SoC manuel deyip 1.25 yap, VDDP 1.0 yaz öyle yap. O 2 ayar da disable kalsın, mavi ekran yeme
@Agarta UCLK=MEMCLK da yap, bu şekilde kullanma, çok performans kaybın var. Bunları yaptığında SS at tekrar ZenTimings.
-30'dan dolayı OCCT dediğim test hata verirse -25 dene.
@Agarta