Cmos sıfırlamayı felan biliyorum onda sıkıntı yok. Memory Enabled senaryosu olmaz mi diyorsun? Bir de Nitro kısmı dışında Tablo+UCLK ayarları yeterli olmaz mı? Yoksa hata almamak için nitro ayarları dediğin şart mı ? O kısmı daha tam araştıramadım bakınacağım mutlaka da onsuz olmuyor mu?Çok dibini sıyırmak değil, attığım SS gibi yaparsan problem olmayacak, en son sıkıntısız halini vermiştim, Nitro kısmı training-bellek eğitimi için gerekli, onu da detaylı verdim, karıştıracağın bir yer yok o kısımda. -20/-25/-30 ötesi çok da mantıklı değil, stabil olmuyor genelde, instabil şekilde kullanıyordur. Dediğim şekilde test et -20 -30 arasını emin olduktan sonra kullan. Memory context restore ve power down ayarları auto kalsın, elleme onları ve uclk=Memclk yap, Chatgpt saçmalıyor, ona güvenme.
Sen ne dersem onu uygula, ben uzun zamandır ilgileniyorum. Sadece sistem açılmazsa, safe mod atıyor bazen kendini kurtarıyor, öyle olmazsa anakart BIOS sıfırlamayı biliyorsundur, CLRTC adlı pinlere 15 sn tornavida değdir sadece, sonrasında BIOS fabrika ayarlarına dönüyor, fişten çekersin bu işlem öncesi ya da arkadaki Flashback portundan BIOS güncelleyebilirsin tekrar, o da fabrikasyona döndürecektir. Zararı olmaz bu işlemin @Agarta
Power ayarlarını Auto bırakıp UCLK yı ayarlasam da sorun çözülür mü? Yoksa Tablo+Nitro+Power hepsini yapmam ŞART mı?