1.0 ve RX ayarlarını yaptım. 30dk Teste bıraktım. Stabilize sorunu olsaydı sistem kapanır veya tepki verirdi de mi? Bilgisayar başında değildim.Yok şu anda yap. Onu tekrar test etme, Hata verirse o üçünü auto yaparsın geri, rx-1 tx-2 control line-1
@Ayhan Dönmez 3 program sonuçları attım. İstediğin başka bir şey var mı ss olarak? Bu arada PBO dan işlemci PPT 80 yaptıydım zaten Eco modu 88W şu sıcaklarda az da olsa idare etsin.
@Ayhan Dönmez Ram bölümünü de attım.