Recep hocam nolur yardım edin ramlerin çip türünü bir türlü öğrenemedim. Redditte kullandığım ramin b die çipe sahip olduğu yazıyor. Hwinfo ve thaiphoon da gözükmüyor. Windows 10 kullanmama rağmen çalışmıyor thaiphoon.
Corsair kullanıyorsan üstündeki etiketteki vX.XX koduna bakman lazım. Bu program çalışsa bile çoğu zaman yanlış okuyor zaten etiketten okumak daha doğru sonuç verir.
Corsair kullanıyorsan üstündeki etiketteki VX. XX koduna bakman lazım. Bu program çalışsa bile çoğu zaman yanlış okuyor zaten etiketten okumak daha doğru sonuç verir.
Artık gerekmiyor. Önceden VulnerableDriverBlocklistEnable ayarını değiştirmeden okumuyordu fakat şu an okuyabiliyor.
Yeni üretimse belki bir ihtimal 16 Gbit fena olmayan çipler kullanılmış olabilir ama eski üretimse muhtemelen Dual Rank Samsung C-Die vardır. 8 GB LPX'lerin yeni üretimlerinde de Samsung C-Die var ama bunları yakından görmedim.
Yeni üretimse belki bir ihtimal 16 Gbit fena olmayan çipler kullanılmış olabilir ama eski üretimse muhtemelen Dual Rank Samsung C-Die vardır. 8 GB LPX'lerin yeni üretimlerinde de Samsung C-Die var ama bunları yakından görmedim.
Yeni üretimse belki bir ihtimal 16 Gbit fena olmayan çipler kullanılmış olabilir ama eski üretimse muhtemelen Dual Rank Samsung C-Die vardır. 8 GB LPX'lerin yeni üretimlerinde de Samsung C-Die var ama bunları yakından görmedim.
İnternette baktıklarımda hep v3.34 veya v3.43 vardı fakat sana v4.34 gelmiş. Bunun da Dual Rank Samsung 8 Gbit E-Die olması lazım. Reddit'de arattığımdaysa bu çipi direkt çöp olarak nitelendirmişler maalesef.
İnternette baktıklarımda hep v3.34 veya v3.43 vardı fakat sana v4.34 gelmiş. Bunun da Dual Rank Samsung 8 Gbit E-Die olması lazım. Reddit'de arattığımdaysa bu çipi direkt çöp olarak nitelendirmişler maalesef.