muhammetscq
Uzman
- Katılım
- 5 Haziran 2025
- Mesajlar
- 38
- Beğeniler
- 61
Kilo almak ve dış görünüşümü iyileştirmek adına spora başladım bu hafta 2. ayıma geçtim iyi gidiyor şu anlık.
Yazacaklarım size gereksiz gelebilir ama biraz endişelerim var. Acaba vücudum toparlanabilecek mi? Dış görünüşüm iyileşir mi? Çünkü artık 19 yaşındayım ve yaşıtlarımın yanında 15-16 gibi duruyorum bu durumdan sıyrılmak adına yazıldım. İyide gidiyor şu ana kadar pek bir sorun yok.
Geçen yılda gitmiştim ama o zaman bir noktada sıkılıp bırakmıştım bu yıl ise hedefim kesin şu an hâlâ daha aletleri düzgün bir şekilde kavramaya ve mecbur kalmadıkça kimseye sormadan kendim öğrenerek yapmaya çalışıyorum.
Kamburum biraz geçti omuzlarım daha dik. Ufak ufak ağırlık artışları yapıyorum. Orada konuştuğum kişiler bazen 3-4 ayda farkı görürsün diyor kimisi aylar sonrasını bu durum kafamı karıştırdı.
Ne tavsiye edebilirsiniz?
Yazacaklarım size gereksiz gelebilir ama biraz endişelerim var. Acaba vücudum toparlanabilecek mi? Dış görünüşüm iyileşir mi? Çünkü artık 19 yaşındayım ve yaşıtlarımın yanında 15-16 gibi duruyorum bu durumdan sıyrılmak adına yazıldım. İyide gidiyor şu ana kadar pek bir sorun yok.
Geçen yılda gitmiştim ama o zaman bir noktada sıkılıp bırakmıştım bu yıl ise hedefim kesin şu an hâlâ daha aletleri düzgün bir şekilde kavramaya ve mecbur kalmadıkça kimseye sormadan kendim öğrenerek yapmaya çalışıyorum.
Kamburum biraz geçti omuzlarım daha dik. Ufak ufak ağırlık artışları yapıyorum. Orada konuştuğum kişiler bazen 3-4 ayda farkı görürsün diyor kimisi aylar sonrasını bu durum kafamı karıştırdı.
Ne tavsiye edebilirsiniz?
Son düzenleyen: Moderatör: