Daha önceden elime Redmi cihaz geçmişti. Bu yüzden yazılımını az çok biliyorum ve size katılıyorum. Gerçekten animasyonları olsun, genel tasarımı olsun iOS'u kopyalamışlar. Ama kopyalama işini de becerememişler.
Ayrıca arayüzde optimizasyon diye bir şey yok. Tâbi optimizasyon cihazdan cihaza değişiklik gösterse de genel olarak HyperOS'un kendisi kötü.
Redmi kullanıyorum ama katılıyorum. Reklamları artık geçtim kimisi kapanıyor kimisi kapanmıyor ama neden Global ROM'da kendi arama uygulamanı koymazsın? Sırf bu aptal OS yüzünden ilk fırsatta S21 vesaire geçmeyi düşünüyorum.
Arkadasim yurt disi Xiaomi 15 Ultra aldigini soyledi. Ben de ver bir bakayim dedim. Boyle cirkin bir OS olamaz. Isterse kamerasi samanyolu galaksisini ceksin. Isterse islemcisi atomu parcalasin. Bir daha Xiaomi onermeyecegim. Kamerasi cidden harika ama benim estetigime hic uymadi yazilimi. Cihaz hiz olarak kullanisli olsa da cok cirkin bir yazilima sahip.