Xiaomi 15 Ultra'nın yazılımı çok kötü

Daha önceden elime Redmi cihaz geçmişti. Bu yüzden yazılımını az çok biliyorum ve size katılıyorum. Gerçekten animasyonları olsun, genel tasarımı olsun iOS'u kopyalamışlar. Ama kopyalama işini de becerememişler.
Ayrıca arayüzde optimizasyon diye bir şey yok. Tâbi optimizasyon cihazdan cihaza değişiklik gösterse de genel olarak HyperOS'un kendisi kötü.
 
S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.

Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Bence Cin ROM'lu vivo bak.
 
S23 asagisi alma bence. S21 kotu. S22'de. S24 FE'de alabilirsin.


Bence Cin ROM'lu vivo bak.
S24 FE'yi çok duydum. Kimisi öneriyor, kimisi önermiyor. Alacağım zaman kapsamlı bi konu açacağım.

Hyp*rOS kötü zaten. Xiaomi 15U bende almayı düşünüyorum, fakat Hyp*rOS öldürüyor cihazı.
Hyper demeye bin şahit Hyper'dan çok BaloonOS gibi. Reklam koymaya devam et Xiaomi.
 
Iphone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…