Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
Bu yorumda yanlış. Her markanın iyi ve kötü yanı olur. Xiaomi iyi bir marka ama bazıları yazılımını sevmiyor. Samsung da iyi bir marka ama donanımı olsun, yazılım olsun sevmeyenler olabiliyor. Her marka farklı farklı tüketiciye hitap eder. O yüzden 2 marka ile sınırlı kalınmamalı.
X200 Pro düşündüm fakat Vivo Bootloader açmaya izin vermiyormuş.
14t Pro veya 15u alacağım gündelik kullanım için.
Çöp olsa da Xiaomi kullanmak istiyorum biraz.
Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
X200 Pro düşündüm fakat Vivo Bootloader açmaya izin vermiyormuş.
14t Pro veya 15u alacağım gündelik kullanım için.
Çöp olsa da Xiaomi kullanmak istiyorum biraz.
Xiaomi çöp değil. Donanım olarak çok iyi. Yazılımsal olarak bir One UI veya magicos vs olmayabilir ama o kadar kötü değil "bence".uzun süreli kullananların yorumu daha iyi olur.
Bu yorumda yanlış. Her markanın iyi ve kötü yanı olur. Xiaomi iyi bir marka ama bazıları yazılımını sevmiyor. Samsung da iyi bir marka ama donanımı olsun, yazılım olsun sevmeyenler olabiliyor. Her marka farklı farklı tüketiciye hitap eder. O yüzden 2 marka ile sınırlı kalınmamalı.
Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
Note serisinde gündelik kullanımda gayet iyi kesinlikle (bende 13 Pro 5G kullanıyorum). Ama One UI'dan HyperOS'a geçildiğinde o eksik olan şeyleri hissediyorsunuz. A30s'imi kullanırken sanki zevk alıyor gibiydim çünkü fonksiyonları işlevseldi.
Xiaomi çöp değil. Donanım olarak çok iyi. Yazılımsal olarak bir One UI veya magicos vs olmayabilir ama o kadar kötü değil "bence".uzun süreli kullananların yorumu daha iyi olur.
Haklısın. İğrenç arayüz. Reklamlı ana yazılım. En sonunda dayanamadım telefona custom rom attım. (Yazılımı değiştirdim.) Pixel telefonların OS'u olan Pixel OS kullanıyorum. Telefonum Xiaomi Poco X5 Pro 5G. Reklam da bol bol vardı. Hepsinden kurtuldum. Şu an telefon uçak gibi hızlandı. Tek üzücü yanı, kurduğum ROM desteğinin kötü olması nedeniyle kamera kalitem düştü.
Haklısın. İğrenç arayüz. Reklamlı ana yazılım. En sonunda dayanamadım telefona custom rom attım. (Yazılımı değiştirdim.) Pixel telefonların OS'u olan Pixel OS kullanıyorum. Telefonum Xiaomi Poco X5 Pro 5G. Reklam da bol bol vardı. Hepsinden kurtuldum. Şu an telefon uçak gibi hızlandı. Tek üzücü yanı, kurduğum ROM desteğinin kötü olması nedeniyle kamera kalitem düştü.Eki Görüntüle 152083