O gercekse cok gulerim Apple'a. Ben inanmiyorum Apple'in oyle bir aptallik yapacagini.

Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.

iPhone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.

Bu yorumda yanlış. Her markanın iyi ve kötü yanı olur. Xiaomi iyi bir marka ama bazıları yazılımını sevmiyor. Samsung da iyi bir marka ama donanımı olsun, yazılım olsun sevmeyenler olabiliyor. Her marka farklı farklı tüketiciye hitap eder. O yüzden 2 marka ile sınırlı kalınmamalı.

S24 FE'yi çok duydum. Kimisi öneriyor, kimisi önermiyor. Alacağım zaman kapsamlı bir konu açacağım.

S24 FE genel olarak One UI deneyinlemek isteyenler seçebilir ama o bütçede "bence" daha iyi seçenekler var.
 
Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
Abartmiyorum. One UI'dan sonra cok kotu geldi. Ben kullanmam yani. Kimseye onermem ayrica daha.
 
X200 Pro düşündüm fakat Vivo Bootloader açmaya izin vermiyormuş.:hehehe:
14t Pro veya 15u alacağım gündelik kullanım için.
Çöp olsa da Xiaomi kullanmak istiyorum biraz.

Xiaomi çöp değil. Donanım olarak çok iyi. Yazılımsal olarak bir One UI veya magicos vs olmayabilir ama o kadar kötü değil "bence".uzun süreli kullananların yorumu daha iyi olur.
 
Bu yorumda yanlış. Her markanın iyi ve kötü yanı olur. Xiaomi iyi bir marka ama bazıları yazılımını sevmiyor. Samsung da iyi bir marka ama donanımı olsun, yazılım olsun sevmeyenler olabiliyor. Her marka farklı farklı tüketiciye hitap eder. O yüzden 2 marka ile sınırlı kalınmamalı.
Hayır teşekkürler.
 
Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
Note serisinde gündelik kullanımda gayet iyi kesinlikle (bende 13 Pro 5G kullanıyorum). Ama One UI'dan HyperOS'a geçildiğinde o eksik olan şeyleri hissediyorsunuz. A30s'imi kullanırken sanki zevk alıyor gibiydim çünkü fonksiyonları işlevseldi.

S24 FE genel olarak One UI deneyinlemek isteyenler seçebilir ama o bütçede "bence" daha iyi seçenekler var.
Yaza bakacağım artık.
 
Xiaomi çöp değil. Donanım olarak çok iyi. Yazılımsal olarak bir One UI veya magicos vs olmayabilir ama o kadar kötü değil "bence".uzun süreli kullananların yorumu daha iyi olur.
Arkadasa sordum bugun memnun musun diye? Evet dedi. Kendisi Note 13 Pro+'dan gecti.
 
Haklısın. İğrenç arayüz. Reklamlı ana yazılım. En sonunda dayanamadım telefona custom rom attım. (Yazılımı değiştirdim.) Pixel telefonların OS'u olan Pixel OS kullanıyorum. Telefonum Xiaomi Poco X5 Pro 5G. Reklam da bol bol vardı. Hepsinden kurtuldum. Şu an telefon uçak gibi hızlandı. Tek üzücü yanı, kurduğum ROM desteğinin kötü olması nedeniyle kamera kalitem düştü.
Screenshot_20250601-231537.webp
 
Haklısın. İğrenç arayüz. Reklamlı ana yazılım. En sonunda dayanamadım telefona custom rom attım. (Yazılımı değiştirdim.) Pixel telefonların OS'u olan Pixel OS kullanıyorum. Telefonum Xiaomi Poco X5 Pro 5G. Reklam da bol bol vardı. Hepsinden kurtuldum. Şu an telefon uçak gibi hızlandı. Tek üzücü yanı, kurduğum ROM desteğinin kötü olması nedeniyle kamera kalitem düştü.Eki Görüntüle 152083
Telefonunuz yurt içi mi?