- Katılım
- 22 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 8.757
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 11.407
O gercekse cok gulerim Apple'a. Ben inanmiyorum Apple'in oyle bir aptallik yapacagini.
Mark gurman veya çançin çon reis söylüyorsa %99 doğru oluyor.
Açıkçası HyperOS tasarımsal açıdan kötü. amiral gemisinde nasıl diye bakmadım ama zannettiğim kadar kötü değildir muhtemelen. Bence abarttığınız kadar kötü değil. Note serisinde o kadar kötü çalışmıyor.
iPhone ve Samsung dışında telefon alınmaması gerektiğini düşünüyorum.
Bu yorumda yanlış. Her markanın iyi ve kötü yanı olur. Xiaomi iyi bir marka ama bazıları yazılımını sevmiyor. Samsung da iyi bir marka ama donanımı olsun, yazılım olsun sevmeyenler olabiliyor. Her marka farklı farklı tüketiciye hitap eder. O yüzden 2 marka ile sınırlı kalınmamalı.
S24 FE'yi çok duydum. Kimisi öneriyor, kimisi önermiyor. Alacağım zaman kapsamlı bir konu açacağım.
S24 FE genel olarak One UI deneyinlemek isteyenler seçebilir ama o bütçede "bence" daha iyi seçenekler var.
