Hayır. IMEI işleminden sonra istediğiniz ROM kullanabiliyorsunuz. Belirli ROM kurulma sebebi ise işlemi yapan kişilerin "Ben bu ROM ile test etmiştim, bunun ile devam edeyim." şeklinde düşüncesi olması.

ROM'ların ülke sürümleri değil OS'un kendi sürümleri IMEI olaylarını tetikleyebiliyor. O yüzden ülke değiştirmek değil güncel olmaması bazen gerekebiliyor.
Belki de her ROM test edilip en stabil ROM'da karar kılınmış olabilir. Çünkü inanın Hint ROM'u falan kurdurmak istemiyorum. Donanımsal olarak NFC olmadığı için NFC kullanamayacağım.
 
Arkadasim yurt disi Xiaomi 15 Ultra aldigini soyledi. Ben de ver bir bakayim dedim. Boyle cirkin bir OS olamaz. Isterse kamerasi samanyolu galaksisini ceksin. Isterse islemcisi atomu parcalasin. Bir daha Xiaomi onermeyecegim. Kamerasi cidden harika ama benim estetigime hiç uymadi yazilimi. Cihaz hiz olarak kullanisli olsa da cok cirkin bir yazilima sahip.

Siz ne dusunuyorsunuz?

Ayrica IOS'u kopyalamislar. Reklam falan gormedim telefonda.

Demiştim size, o yazılım... Umarım arkadaş 14t almamıştır.
 
Belki de her ROM test edilip en stabil ROM'da karar kılınmış olabilir. Çünkü inanın Hint ROM'u falan kurdurmak istemiyorum. Donanımsal olarak NFC olmadığı için NFC kullanamayacağım.

Çin 13 Pro 5G için fake ROM kullanabilirsin ama MIUI 14'te kalırsın. HyperOS istersen hint ROM kurarlar ama NFC'ye elveda dersin.