Hocam tamam, öğrenirsiniz. Temel matematikle başlamanız lazım.Anadolu.
Hocam daha bölmeyi bilmiyom ciddiyim ha troll falan değilim vallahi billahi.
Detaylar
Kim cevapladı?Batuşş
Uzman
Sanayi ise olmaz kalp hastasıyım ayakta duramıyorum uzun süre.Rahat bir işe sahip olmam gerekiyor.Dostum herkes okuyacak diye bir şart yok senin için en mantıklısı çıraklık olur. Boşuna yıllarını kaybetme.
Ne alaka daha 14-15 yaşındaki birine neden böyle bir şey söylersiniz?Dostum herkes okuyacak diye bir şart yok senin için en mantıklısı çıraklık olur. Boşuna yıllarını kaybetme.
Kadermahkumu
Uzman
- Katılım
- 28 Nisan 2025
- Mesajlar
- 67
- Beğeniler
- 8
Bazı şeyler olmaz 14-15 yaş bizim eğitim sistemimizde küçük bir yaşmış gibi görülebilir ama değil artık şu çıraklık olsun meslek lisesi olsun bunlara karşı kötü algınızı kırın zaten ne olduysa hep bu meslek liselerinin değersizleştirilmesiyle oldu.Ne alaka daha 14-15 yaşındaki birine neden böyle bir şey söylersiniz?
Hocam düzeltilebilir.Bazı şeyler olmaz 14-15 yaş bizim eğitim sistemimizde küçük bir yaşmış gibi görülebilir ama değil artık şu çıraklık olsun meslek lisesi olsun bunlara karşı kötü algınızı kırın zaten ne olduysa hep bu meslek liselerinin değersizleştirilmesiyle oldu.
Batuşş
Uzman
Ben size diyim hocam ben uzun süre ayakta duramıyorum o sebeple rahat bi işe sahip olmam lazım.İlla çıraklık dicekseniz konuya dahil olmayın lütfen.Bazı şeyler olmaz 14-15 yaş bizim eğitim sistemimizde küçük bir yaşmış gibi görülebilir ama değil artık şu çıraklık olsun meslek lisesi olsun bunlara karşı kötü algınızı kırın zaten ne olduysa hep bu meslek liselerinin değersizleştirilmesiyle oldu.
Kadermahkumu
Uzman
- Katılım
- 28 Nisan 2025
- Mesajlar
- 67
- Beğeniler
- 8
Dostum çıraklık çok geniş bir kavram illaki vardır masa başı iş bulursun ama eğer ben başarmak istiyorum diyorsan kaybedecek bir saniyen bile yok haberin olsun.Ben size diyim hocam ben uzun süre ayakta duramıyorum o sebeple rahat bi işe sahip olmam lazım.İlla çıarklık dicekseniz konuya dahil olmayın lütfen.
Batuşş
Uzman
Ben sırtımı devlete dayamak istiyorum kim ne derse desin.Dostum çıraklık çok geniş bir kavram illaki vardır masa başı iş bulursun ama eğer ben başarmak istiyorum diyorsan kaybedecek bir saniyen bile yok haberin olsun.
Kadermahkumu
Uzman
- Katılım
- 28 Nisan 2025
- Mesajlar
- 67
- Beğeniler
- 8
Örneğin: Klavye hızını geliştirip katiplik sınavları oluyor benim bildiğim parası da fena sayılmaz öyle meslekler düşünebilirsin.Ben sırtımı devlete dayamak istiyorum kim ne derse desin.
Batuşş
Uzman
Maaş ?Örneğin: Klavye hızını geliştirip katiplik sınavları oluyor benim bildiğim parası da fena sayılmaz öyle meslekler düşünebilirsin.
En fazla asgari ücret maaşı.
Benzer konular
- Mesaj
- 2
- Görüntüleme
- 145