Arkadaşlar gün içinde güzel güzel dersimi yapıyorum. 8-9 saat güzel çalışmışım. Ödül olarak saat 23.45 gibi telefona bakayım diyorum. Gece 01.30 oluyor, 2 oluyor. Sonra uyanıp devam ediyorum bakmaya böylece ertesi günüm de çöp oluyor. Böyle böyle döngüye girdim. Ne yapmamı önerirsiniz? Ekran sürem aşırı dengesiz.
Hocam siz komple bırakmış mıydınız? @Testo Unit 24-25 sezonunda sizi hiç görmedim neredeyse.
@SF26 @Michael MYERS @Syntax @RapidLemming955 @John Moyer @Veira @seeraddar
Hocam siz komple bırakmış mıydınız? @Testo Unit 24-25 sezonunda sizi hiç görmedim neredeyse.
@SF26 @Michael MYERS @Syntax @RapidLemming955 @John Moyer @Veira @seeraddar
Son düzenleme: