-
R5 5600 & GTX 1060 6 GB sistemde Fortnite'ta düşük FPS ve drop sorunu
Oyundaki tüm ayarlar düşük olmasına rağmen ortalama 100 FPS alıyor. Oyuna ara sıra droplar giriyor ve oyun çöküyor. Sistem: Ryzen 5 5600. GTX1060 6 GB. 16 GB DDR4 3200MHz RAM.- Subaru Yetkili Servis
- Konu
- 5600 drop düşük fortnite fps
- Mesaj: 2
- Forum: Battle Royale
-
RTX 5080 düşük GPU kullanımı ve düşük FPS sorunu
Merhaba, uzun araştırmalar ve denemeler yapmama rağmen sonuca ulaşamayınca konu açmak istedim. 3060 Ti ekran kartı kullanıyordum ve PSU ve ekran kartı güncellemesi yaptım ciddi bir FPS düşüş problemi yaşıyorum. Yaptığım işlemleri ve sistemin donanımlarını yazıyorum. Yaptığım işlemler: DDU ile...- onur3ds
- Konu
- 5080 düşük düşük gpu fps gpu rtx sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Ekran Kartı
-
R5 7535HS & RX 6550M laptopta FiveM oynarken ani FPS düşüşü sorunu
Merhaba, FiveM içindeki CPU ve GPU kullanım değerlerine bakıyorum. İşlemci kullanımı %100, ekran kartı kullanımı %60–70 oluyor. Win+G’ye bastığımda performans sekmesi var; bir de Görev Yöneticisi’nden bakıyorum. Oradan CPU ve GPU kullanımına baktığımda işlemci kullanımı %50, ekran kartı...- Virexon47
- Konu
- düşme fps sorunu
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Spider-Man: Miles Morales FPS 65'e sabitleniyor
Merhaba Steam'den Miles Morales indirdim ama 65 FPS'de takılı kalıyor. Bunu nasıl çözebilirim?- Drivefast
- Konu
- fps miles miles morales spiderman
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Valorant yeni güncellemeyle FPS'iniz düştü mü?
Günceleme ne zaman geldi bilmiyorum ama ben yeni yükledim. Takımlı ölüm kalım maçında normalde 500 FPS'in altına düşmezdi, şimdi 400 FPS'i zor görüyorum, ara ara 250 civarlarına düşüyor ve maç başında 30sn kadar micro stutter yiyorum. Oyun içinde işlemci %50-60 civarı kullanılıyor ve nedenini...- 1Mehmet_Bey
- Konu
- düştü fps valorant
- Mesaj: 3
- Forum: Valorant
-
M
Yeni AMD chipset sürücüsünün FPS'e etkisi var mı?
Yeni chipset sürücüsü gelmiş. Farkı hisseden oldu mu yaptıktan sonra?- mentel455
- Konu
- amd chipset fps var
- Mesaj: 6
- Forum: Aygıt Sürücüleri
-
M
Çift monitör kullanınca oyunlarda FPS düşmesi oluyor
Merhaba, çift monitörüm var. Ana monitörüm AOC 24G2U 144 Hz, 2. monitörüm eskiden kalma Casper markalı VGA çıkışlı bir monitör. Ana monitörüm DP ile bağlı, eski monitörümü dönüştürücü kullanarak (VGA to HDMI) HDMI portuna takıyorum. Oyun oynarken, örnek CS2, tek monitör varken 250-300 civarı...- mikro
- Konu
- düşmesi fps monitör
- Mesaj: 6
- Forum: Teknik Destek
-
FPS oyunlarında ping değeri kaç olmalı?
Minecraft bile olsa 80'in üzerinde olduğunda serverda lag varmis gibi hissediliyor. FPS oyunlarinda sirf bu yuzden atilan mermiyi saymiyor. Avrupa veya İstanbul sunucusu olmayan oyun ise oynanmamali. Bazi oyunlarda (ornegin Delta Force, Blood Strike) Türkiye için oyunda Avrupa sunucusu varken...- xapder
- Konu
- fps kaç olmalı ping sizce
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands düşük CPU kullanımı
İyi akşamlar. 2K Ultra ayarlarda 55-60 FPS alıyordum. Oyunun kendi içindeki Benchmark testini yaptığımda sonuçlar görseldeki şekilde. GPU kullanımı gayet normalken CPU kullanımı neden bu kadar düşük olabilir?- Atahan
- Konu
- cpu düşük düşük fps fps ghost kullanımı tom clancy's ghost recon wildlands
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
F
R5 7500F & RX 9060 XT sistem Valorant’ta 60 FPS’e sabitleniyor
Benim bilgisayarın parçaları RX 9060 XT, Ryzen 5 7500F ama Valorant’ta sabit 60 FPS gösteriyor. Sorunu nedir acaba? Windows 11 kullanıyorum. -
A
AM4 kullanmak RTX 5080 sistemde performans kaybı oluşturur mu?
Selam. Sistemime RTX 5080 aldım ama AM4 sistem şu anda. AM5 yükseltecek bütçem olmadıgı için herhangı bir FPS kaybı yaşar mıyım? Kısaca ekran kartımın peformansından %100 faydalanır mıyım? Sistemim aşağıdaki gibi: Anakart: Gigabyte B550 Aorus Elite. İşlemci: AMD Ryzen 7 5700X3D. Bellek...- Ardowskii
- Konu
- 5080 am4 fps rtx rtx 5080
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
PS5 Pro'nun GTA 6'yı 60 FPS açabileceğini düşünüyor musunuz?
GTA 6 eğer bir erteleme daha olmazsa 19 Kasım 2026'da çıkacak, çıkacak ama bu oyunu açması beklenen konsol PS5 Pro diyorlar ama PS5 Pro sadece ekran kartı tarafında selefine göre sadece bir tık yükseltme aldı ve işlemcisi de selefiyle tamamen aynı. Ekran kartı oyunlarda ne kadar önemliyse GTA...- Thanos
- Konu
- fps gta gta 6 pro ps5
- Mesaj: 16
- Forum: PlayStation
-
Çözüldü i3-12100F & RTX 3060 sistemle Arc Riders'ta yüksek FPS almak için ayarlar nasıl olmalı?
RTX 3060 ekran kartım var, düşük ayarlarda da yüksek ayarlarda da aynı FPS'eri alıyorum neredeyse ve her türlü ayarda kasma oluyor gibi gibi sanki. Ayarlar şu an böyle ve yüksekte de düşükte de aynı FPS'leri alıyorum neredeyse. Ayarları ne yapmalıyım? Üstte bir sürü şey var da ne işe...- kubatotuzsubat111
- Konu
- arc fps
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
Düşük sistem gereksinimli ve hikayeli FPS oyunu önerisi
Savaş oyunu istiyorum. Sistemim kötü olduğundan dolayı her türlü savaş, FPS ve hikayeli oyun istiyorum. İyi Sosyaller.- Morthunel
- Konu
- düşük düşük sistem fps önerisi sistem
- Mesaj: 3
- Forum: Oyun ve DLC Tavsiyeleri
-
D
R5 7500F & RX 9060 XT sistemde GRIS 36 FPS veriyor
Merhaba. GRIS oyununu oynarken ilk açtığımda 240 FPS alırken bir anda 36'ya düşüyor ve öyle kalıyor. Asla artmıyor. İşlemcim R5 7500F, ekran kartım RX 9060 XT. Yardımcı olacaklara şimdiden teşekkürler.- Dosto
- Konu
- fps
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
Windows XP vs Windows 10 (2016) vs Windows 11 Half-Life FPS & GDI Performans Testi
Biraz amatör bir video oldu ama Windows XP ile Windows 10–11 arasında küçük bir karşılaştırma yapmak istedim. Özellikle 2D ve software tabanlı işlemlerde farkın ciddi şekilde açıldığını net biçimde görmek mümkün. Half-Life 1’in software renderer’ında yaklaşık 200–250 FPS civarında bir fark...- CRT_User
- Konu
- 2016 fps windows windows 10 windows 11 windows xp
- Mesaj: 5
- Forum: Diğer Windows Sürümleri
-
R5 7500F & RTX 5060 Ti 16 GB sistemde ETS 2 Online yüksek ayarlarda 130 FPS normal mi?
5060 Ti 16 GB ve R5 7500F'im var. 1080p, en yüksek ayarlarda 130 FPS alıyorum normal mi?- rastgelebiradam
- Konu
- ets ets 2 fps online
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
Baldur's Gate 3 PS5 1080p performansı nasıldır?
Bu oyunun 2K çözünürlükte 30-40 FPS aralığında dolaştığını gördüm. Bir türlü 1080p performansı bulamadım. Kaç FPS alabilirim?- A.I
- Konu
- 1080p fps kaç ps5
- Mesaj: 1
- Forum: PlayStation
-
Z
ASUS ROG ZEPHYRUS G16 laptop için hangi termal bileşen kullanılmalı?
Merhaba herkese, geçtiğimiz günlerde 2. el bir Rog Zephyrus G16 aldım. Bu cihaz alındığından beri bakım yapılmamış. FC 26'da FPS drop yaşıyordum. Afterburner ile aldığım sonuçları aşağıda paylaşıyorum. Oyunda işlemci 95 derecelerde iken 40W ile çalışıyor ve gayet akıcı ama arada sırada 30W’a...- zencersameet
- Konu
- asus drop fps rog termal macun
- Mesaj: 1
- Forum: Overclock ve Soğutma
-
1
500 Hz ve üstü OLED hissine yakın monitör önerisi
Merhaba, Halihazırda IPS 360 Hz kullanıyorum fakat gecikme değeri ve görüntüden pek memnun değilim açıkçası. 500 Hz üzeri fiyatına değecek ve 'OLED'e yakın' deneyim sunan monitör var mıdır?- 14381
- Konu
- alternatif fps monitör oled
- Mesaj: 3
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
RTX 5090 sistemde FPS düşüyor
Arkadaşlar merhaba. Son zamanlarda FPS 1L'den anlık 30 ve 40 FPS düşüyor ve bunu sadece 1 oyun degil tüm oyunlarda yapmaya başladı. 100 FPS üstünde genelde 4K'da alıyorum. 1L FPS anlık 30'lara düşüp tekrar 100 üstüne cıkıyor. GPU kullanımı %99, onda düşme olmuyor. CPU kullanımı da normal...- stinghardyzz
- Konu
- anlık düşme fps rtx rtx 5090
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
My Summer Car'ın en kral sistemde bile 20 FPS vermesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Merak ettim ya :D, En kral sistemde bile 60'ı zor görüyor millet, bu oyunda ne var ya bu kadar? -
S
FPS oyunları için hangi ayar aktif edilmeli?
Oyunlarda A-D yaparak avantaj sağlamak için hangi ayarı açmam gerekiyor? -
CrossOver Diablo IV 10 FPS sorunu
CrossOver ile Battle.net üzerinden Diablo IV oynamaya çalışıyorum fakat RX 9070 XT ile Low ayarlarda 10 FPS alıyorum. Sorun nerede?- Recep Baltaş
- Konu
- diablo fps sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Linux Mint
-
1.500TL'ye FPS oyunları için klavye önerisi
Merhaba şu anda klavyem "yunzii YZ87" klavye milk switchlere sahip. Fakat farem "Attack Shark X3" yani farem ve klavyemden çok memnun değilim, o yüzden baştan bir set çekmeye karar verdim. Fakat klavye konusu olarak ne yapacağımı bilmiyorum. Genellikle Valorant oynuyorum, derecem "yücelik"...- Musab Gündoğdu
- Konu
- 1500tl fps klavye klavye önerisi önerisi
- Mesaj: 5
- Forum: Klavye
-
S
Çözüldü RTX 4060 & i5-12450H laptop CS2'de düşük FPS veriyor
Merhaba. 105W güç değerine ulaşabilen RTX 4060 ekran kartım var. İşlemcim i5-12450H. Counter-Strike 2 oynarken ana menüde 75-100W çeken ekran kartım 190 FPS veriyor. Oyuna girdiğim zaman ise bu tam tersi olmakta. Bir görselde oyun esnasında 144 FPS almışım ama bu normalde 80-100...- scand
- Konu
- ekran ekran kartı fps sorunu watt
- Mesaj: 13
- Forum: Sistem Performansı
-
2
Orijinal Half-Life, 1 FPS oluyor
Dün 22:00 civarı indirdiğim Türkçe yamayı denemek için oyuna girdim. İlk açılışta 15 FPS iken ana menüye gelince 1 FPS'e düşüyor. Defalarca silip yeniden kurdum, hatta CS 1.6 vardı, onu bile sildim. ChatGPT'nin önerdiği NVIDIA Control Panel ayarlarını yaptım, olmadı. Steam'in kendi oyun içi FPS...- 25702
- Konu
- fps half life oluyor orjinal
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
GTX 1050 Ti sisteme format sonrası FiveM'de FPS düştü
Herkese iyi günler öncelikle. Bir arkadaşım var, kendisi ile uzun zamandır tanışıyorum. Kendisinde laptop var ve ekran kartı GTX 1050 Ti 8 GB VRAM, işlemcisi i7 olmak üzere nesli hatırlamıyorum ve 16 GB RAM'i var. Güncel olarak oynadığımız sunucuda daha öncesinde 70-60 FPS alırken laptopuna...- Xi4lben
- Konu
- fivem format format sonrası fps
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5090 LoL FPS düşmesi
Merhaba, Ayarları ne yaparsam yapayım (Low-Ultra) takılmalar ve anlık FPS droplar mevcut. Bu sorunu nasıl aşabilirim? İnternette yeterli kaynak bulamadım. Driver güncelleme, silip yeniden kurma vs her şeyi denedim. Ekran kartı 5090 İşlemci 9950X3D Oyun içi video:- zeR0
- Konu
- drop fps fps drop lol sorunu
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
5070+14000F sistemde, RDR2'de DLSS teknolojisi FPS'e etki etmiyor
İyi günler, 5070 + i5 144000F ile RDR2 oyununda 1080p Ultra ayarlarda ortalama 100 FPS alıyorum. DLSS açtığımda kaliteye veya performansa çektiğimde pek bir etkisi olmuyor FPS tarafında. Bunun nedeni ne olabilir? Ben işlemcinin etki ettiğini düşünüyorum. Smooth Motion açtığımda ise FPS %50 artıyor.- TekTabanca
- Konu
- fps rdr2
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı