-
i5 1235U & GT 1030 laptop, Valorant'ta düşük ayarlarda kaç FPS verir?
Merhaba harici bir monitör ile 720p veya 900p çözünürlükte dip ayarlarda bu laptop kaç FPS verir? Özellikler: Acer Aspire3 A315-59 Windows 11 Home. i5 1235U. 512 GB SSD. Ekran kartı yok Intel Iris Graphics var. 8 GB RAM. Ve i5 3340 GT 1030 8 GB DDR3 sistemden iyi midir?- dark_1234
- Konu
- düşük fps kaç laptop
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5060 ile ETS 2’de FPS değerleri ne olur?
Laptop üzerinde ETS 2'de yüksek ayarlarda RTX 5060 115W kaç FPS alır?- mauroicardi99
- Konu
- 5060 ets ets 2 fps kaç rtx rtx 5060
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
E
R5 7600 & RX 9070 XT sistemde Battlefield 6 düşük FPS veriyor
Ryzen 5 7600 işlemcim ve RX 9070XT ekran kartım var. Oyunu en düşük ayarlarda 100 FPS en yüksek ayarlarda 80 FPS ile anca oynayabiliyorum. Denediğim çözüm yöntemleri: Ayarlardan oyun modu, donanım hızlandırma ve yüksek performanslı ekran kartı seçimi. Oyun içi ayarların hepsini düşürüp...- ERDMRDML
- Konu
- battlefield düşük düşük fps fps
- Mesaj: 15
- Forum: Sistem Performansı
-
CS2'de aniden FPS düşmesi
Normalde minimum 200-250 arası FPS alıyorum. Dün de oyundayken bir anda 120 FPS'e kadar düştü ama sanki 20-30 FPS gibiydi. Sonrasında oyun ilerledikçe FPS daha da düşüp 70'lere kadar geldi. Bunun sebebi nedir? Normalde çok fazla yaşamıyorum bu sorunu ama ayda 1-2 kere falan oluyor neredeyse...- emilbreivik
- Konu
- cs2 düştü fps
- Mesaj: 13
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
Valorant'ta çok fazla FPS dalgalanıyor
Merhaba, UE5 güncellemesinden 2 ay önce RAM'ler bozulduğu için yenilerini aldım; FPS 200 ile 180 arası dolaşırken yeni RAM'ler ile beraber 200 ile 250'ye çıktı. UE5 güncellemesinden sonra ise tüm haritalarda FPS, farklı yerlerde 100–200 arasında değişmeye başladı. Güncellemeden önce böyle bir...- Remus Lupin
- Konu
- fps valorant
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
V
HP Victus 16.1 laptopta oyun performansı düştü
Arkadaşlar merhaba. Bende Victus 16.1 modeli var. Ekran kartı RTX 4070, işlemcisi i7-13700H, 16 GB RAM ve 1 TB SSD var. Resident Evil 2-3 oynarkende karşılaştığım bir sorun var fakat bu en çok FC26 da hissediliyor. Daha önce oynadığım bu oyunları da Ultra grafikte değil yüksekte oynuyorum...- VortexTR
- Konu
- ea sports fc26 fps kasma resident evil victus
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 3050 & i5-12500H laptopta FC26 düşük FPS'e sabitleme sorunu
Selam arkadaşlar, indirime girmesi ile birlikte EA FC26 aldım. Şöyle bir problemim var. Oyuna giriyorum fakat ilk mücadeleden sonraki oyunlarda veya ara sahnelerden sonra oyuna dönüşte FPS 10'a sabitleniyor. Normalde 60 FPS oynatan oyun birden 10 FPS'ye düşüyor. Bir türlü problemi anlayamadım...- muhammedemreyesilyurt
- Konu
- fc 26 fps problemi
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
Ryzen 5 7500F & RTX 4070 Super sistemde GTA 5'te FPS düşüşü oluyor
Merhaba. Zamanında Epic Games'in pandemide bedava verdiği GTA 5'i öyle bir indireyim bir daha oynayayım diye yükledim. Fakat oyunda sürekli FPS düşmesi yiyorum. Daha ilk görevde Franklin ile araba süreceğim, yok yani oynanmayacak seviyede drop var. Ayarları orta seviye yaptım gene aynı. Sorunu...- innuendo
- Konu
- fps gta gta 5 oluyor
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı
-
AMD RX 5600 XT sistemde Warzone düşük FPS sorunu
Merhaba arkadaşlar, CoD Warzone da FPS'im 60-70'lerde geziniyor. Fakat önerilen sistem gereksinimlerini fazlasıyla karşılıyorum. Ne yapmam lazım? Her şey en düşükte. Sistem; AMD RX 5600 XT. Ryzen 5 2600. 16 GB RAM. 1 TB M.2 SSD.- Ranchen
- Konu
- cod düşük düşük fps fps warzone
- Mesaj: 1
- Forum: Sistem Performansı
-
U
Ryzen 5 5600 sistemde CS2 düşük FPS veriyor
Ryzen 5 5600 + RX 6600 XT sistemim var, CS2'de almam gereken FPS 280-350 civarlarında. Ancak ben oyunda en düşük ayarlara ve 1440x1080 çözünürlüğe rağmen 240-200 hatta bazen 180'e kadar düşebilen FPS değerlerine sahibim. Neden böyle oluyor?- unbeleuchtet
- Konu
- cs2 fps gereken
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
Garuda Linux'tan CachyOS'a geçince oyunlardaki FPS artışının sebebi nedir?
Merhaba! Garuda Linux'tan CachyOS'e geçtim. Hunt: Showdown 1896 oynuyorum. Normalde 60-70 FPS alıyordum Garuda'da. Windows 11'de de hemen hemen bu kadar alıyordum. CachyOS'te Hunt'ı açıp bir oyuna girdim. Abi 100 FPS - 110 FPS... Dedim n'oluyor? Tamam, CachyOS performans odaklı bir dağıtım ama... -
Çözüldü Oyunlarda FPS, sıcaklık ve kullanım yüzdesi gibi değerler nasıl gösterilir?
Arkadaşlar merhaba fotoğraftaki FPS, sıcaklık gibi sayaçlar nasıl açılıyor, MSI Afterburner programı mı? Ben programı indirdim kurcaladım ama bu şekilde açılmadı. Fotoğraftaki tüm değerlerin gösterildiği şekilde ben de oyunda nasıl açabilirim?- Serkan1562
- Konu
- fps fps sayacı nasıl
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Programları
-
40.000 TL'ye kadar CS2 için 300 FPS verebilecek hazır sistem önerisi
Yaklasik bir ay icerisinde 240 Hz monitore gecmeyi planliyorum. i5-13400F, RTX 4060 Ti 16 GB RAM sistemimde 180-300 arasi degisken bir FPS var. Bunun her daim 300 FPS uzeri kalmasi tercihim. Neyi upgrade etmeliyim? Bana gore ekran karti yeterli gibi ancak pek bilgi sahibi degilim. Buyuk ihtimal...- ogzhn
- Konu
- cs2 fps önerisi sistem sistem önerisi
- Mesaj: 7
- Forum: Marka ve Hazır Bilgisayarlar
-
S
Ryzen 7 7800X3D & RTX 5070 sistemde FPS düşmesi sorunu
Arkadaşlar merhaba, Yaklaşık 2 ay önce sistem topladım. İlk topladığım zamanlar CS2'de ölüm maçında 20 kişilik serverda 600-800 FPS arası yağ gibi oyun oynuyordum. Sonra bir sebepten dolayı virüs bulaşmıştır belki diye içim rahat etmedi Windows 11 temiz kurulum yaptım fakat oyundaki akıcılık...- Samet94
- Konu
- drop fps ilginç ryzen sorunu
- Mesaj: 14
- Forum: Sistem Performansı
-
K
HP Victus 15-FA2018NT laptop, Valorant'ta düşük FPS veriyor
Selam, Valorant oynarken 200 FPS alıyorum, nasıl yükselteceğim? Sıcaklıklar normal. Cihaz HP Victus FA2018NT.- kaanbey
- Konu
- fps hp victus sorunu valorant victus
- Mesaj: 6
- Forum: Sistem Performansı
-
RTX 5080 & Ryzen 7 9800X3D sistemde CS2'de FPS drop sorunu
İyi forumlar. Bir saat önce CS2'de drop sorunu başladı. 1 saat önceki maçımda yoktu ancak şimdi sıkmaya başladığımda çok sık droplar yiyorum. FPS'im 400 civarları 4:3 oynuyorum ve drop anında FPS düşüşü görmüyorum. Sistemim: RTX 5080 R7 9800X3D 990 Pro 2 TB 2X16 6400 MHz CL26 RAM HX1500i...- Hamza Ensar Sağlam
- Konu
- cs2 cs2 fps drop fps fps drop sorunu
- Mesaj: 15
- Forum: Sistem Performansı
-
1
27" 2K OLED monitörde FPS oyunu deneyimi nasıl olur?
Valorant oynuyorum. 2K OLED geçeceğim nasipse ama 27" nasıl olur, bilemedim. Oyun takibi, oyun odağı zorlaşır mı? Oynayan var mı bu şekilde?- 14381
- Konu
- fps oled
- Mesaj: 2
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
CS 2'de R5 5600X & GTX 1070 sistemin FPS değeri düşüyor
Merhaba arkadaşlar, CS 2 oynarken garip bir performans problemi yaşıyorum. Oyuna ilk girdiğimde FPS değerlerim 300 civarında başlıyor; ancak round ilerledikçe, özellikle bombaların patlaması, silah ateşlemeleri ve yoğun efektlerin olduğu anlardan sonra FPS düşmeye başlıyor. Yeni rounda...- emrsty
- Konu
- cs2 drop fps fps drop sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
O
FPS oyunları için kulaklık önerisi
Herkese merhaba. Toplam bütçem ₺3.500 ve FPS oyunlarında rahatlıkla ses kasabileceğim, çaprazdan gelen sesleri duyabileceğim bir kulaklık arıyorum. Kafamda Cloud 2 vardı fakat bulamadım, ikinci ele de güvenemedim. Önerilerinize açığım.- OCTAGON
- Konu
- fps kulaklık kulaklık önerisi önerisi
- Mesaj: 3
- Forum: Kulaklıklar ve Mikrofonlar
-
Steam Deck'te Ubisoft Connect'in menü geçişlerinde FPS düşüyor
Arkadaşlar bunun sebebi nedir? Kendi sitesinden yükleyip Proton Experimental ile çalıştırdım. Menü geçişlerinde 7 FPS'e falan düşüyor.- Luna1057
- Konu
- fps steam steam deck ubisoft ubisoft connect
- Mesaj: 2
- Forum: El Konsolları
-
Çözüldü ETS 2 FPS düşüşü ve performans sorunu
Merhaba. ETS 2’de son birkaç haftadır FPS 120’lerden 30 dakika içinde kademe kademe 40’lara düşüyor. Oyunu yeniden başlatana kadar da düzelmiyor. Ne yapabilirim?- GTR
- Konu
- ets2 fps yavaş
- Mesaj: 12
- Forum: Sistem Performansı
-
i3-370M ve 8 GB RAM'li laptop Minecraft 1.12 sürümünde kaç FPS verir?
Merhaba, i3-370M ve ekran kartsız 6 GB 800MHz RAM'li laptop 1.12 Optifine Minecraft'ta kaç FPS verir ortalama- dark_1234
- Konu
- ekran fps laptop minecraft ram
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
1.500 TL'ye FPS oyunları için kablosuz fare önerisi
Merhaba, Bir mouse alma fikrim var. Önceliklerim kablosuz olması. FPS oyunları oynayacağım için onlara uygun olmasını istiyorum. Şimdilik Wraith'in VXE R1 faresi var. Bunun fiyatını çok geçmemesini isterim. Attığım mouse ve daha fazlasını atmanızı bekliyorum. İyi Sosyaller. -
Turbo mode aktifleştirdiğimde FPS artıyor ama PC kilitleniyor
Turbo mode aktifleştirdiğimde FPS çok artıyor fakat PC kilitleniyor. RAM'lar aşırı ısınıyor bunu çözemedim. RAM'ları 8000MHz yaptığımda çok sorun yaşamadım. Kasa: Lian Li Vision Fanlar: Lian Li Unifan TL Wireless LCD 120 x5 Fanlar: Lian Li Unifan TL Reverse LCD 140 x3 RGB Kablo: Lian Li...- Moderasyon Ekibi
- Konu
- fps turbo
- Mesaj: 2
- Forum: Teknik Destek
-
CS2 de sistem değişince FPS'im ne kadar artar?
Merhaba, CS2'de bazı sunucularda karlı modu oynamayı çok seviyorum; ancak kar efektleri açıkken ve yüksek ayarlarda oynadığımda ciddi FPS düşüşü yaşıyorum. FPS değerlerim 50–60 civarına kadar düşüyor. Düşük ayarlarda oynadığımda ise görüntü kalitesi çok kötü oluyor. Şu anki sistemim: MSI RX...- Ywgizefe
- Konu
- cs2 fps
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
JBL Quantum 350 kulaklığa FPS oyunları için ekolayzer ayarı önerisi
Kendi sürücüsü içinde gelen FPS ekolayzerini kullanıyordum ama iyi değil. Sizin bir öneriniz olur mu?- 23783
- Konu
- ayarı fps jbl jbl quantum 350 nasıl quantum
- Mesaj: 6
- Forum: Kulaklıklar ve Mikrofonlar
-
RTX 5070 Ti & R7 7800X3D sistemin RDR 2'deki %1 FPS değerinde anlık düşüş oluyor
Oyun 4K ultrada 80-100 FPS çalışıyor ama sürekli ani droplar yiyorum. Değerleri gözlemlediğimde drop sırasında ekran kartı değerlerinde bir değişim olmazken sadece %1 FPS düşüyor ve aynı anda drop giriyor. Bundan başka 4K ultrada GoW, CP 2077, TLOU 1 ve 2 oynadım; o oyunlarda nadiren ufak drop...- Ateş Hekimoğlu
- Konu
- 5070 7800x3d drop fps r7 7800x3d rdr rdr 2 sorunu
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Performansı
-
IdeaPad Gaming 3 laptopta anlık FPS düşüyor
Arkadaşım oyun oynarken saniyelik droplar yiyor. Mesela RE4 oynarken 90-100FPS civarındayken 1-2 saniyelik FPS 15-30 civarına düşüp geri normal haline dönüyor. Ama bu durum sıkça oluyor. Ve başka oyunlarda da oluyor. Bakımı yeni yapıldı. Termal macun yenilendi. RE4 oynarken işlemci ve ekran...- Syntax
- Konu
- anlık drop fps gaming ideapad
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
DualSense stick drift problemi
Herkese mutlu günler, iyi sosyaller. DualSense kontrolcümde L3 tuşu FC26'da takım seçme ekranında, kadro düzenlemede ve oyun ayarlarında sola çekme problemi yapıyor. Aslında her zaman olan durum değil ama yavaş yavaş iyice de artmaya başladı. Sosyal medyada tamir yaptığını iddia eden yerler...- mrtcN
- Konu
- alınır mı drift dualsense fps pro problemi razer wolverine
- Mesaj: 6
- Forum: Gamepad ve Direksiyon Seti
-
E
FPS oyunları için R7 7800X3D & RX 9060 XT sistem alınır mı?
1080p FPS oyunları için RX 9060 XT & R7 7800X3D fazla mı abartı olur? 360 Hz monitör alacağım. En çok R6 oynuyorum, optimizasyonu leş.- Egqe
- Konu
- 1080 fps sistem
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı