Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun.
Abonelik sözleşmeniz mesafeli şekilde yapılmışsa aslında 14 günlük cayma hakkınız bulunmakta ise de anlattıklarınızdan anlaşılan şey hem 14 günlük süre geçmiş hem de cayma hakkı süresi içinde hizmeti almaya başladığınız için zaten bu konudaki istisna kapsamında olduğunuzdan sözleşme mesafeli yapılmış olsa bile bu senaryoda cayma hakkınız yok.
Abonelik sözleşmeniz mesafeli yapılmamış veya mesafeli yapılmış olsa bile normalde Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği'nin 22. maddesine göre 1 yıl ve daha uzun süreli abonelik sözleşmelerinde sözleşmeyi feshetme yetkiniz bulunuyor:
Eki Görüntüle 261210
Ancak burada sizin sözleşmeniz taahhütlü olduğundan bu maddenin 3. fıkrasına takılıyoruz. 3. fıkra bizi 16. maddeye yolluyor. 16. madde ise şu şekilde:
Eki Görüntüle 261211
Dolayısıyla sözleşmenizi elbette feshedebilirsiniz. Ancak taahhüt süresinden önce sözleşmeyi feshettiğinizde taahhüde son verdiğiniz tarihe kadar size sağlanan indirim, cihaz veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı ile sınırlı kalmak kaydıyla ödeme yapmak zorunda kalırsınız. Eğer sözleşmede bunun dışında bir cayma bedeli, cezai şart vs. gibi isimlerle farklı bedeller yazsa bile bir uyuşmazlık halinde yönetmelik maddesinin uygulanması zorunludur. Yani bir THH veya mahkeme süreci yaşarsanız sizden bu konuda haksız şekilde talep edilen tutarlardan sorumlu olmazsınız.
Yine de bir hukuki işlem başlatmadan önce bir avukattan hukuki destek almanızı tavsiye ederim.