- Katılım
- 2 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 2.909
- Makaleler
- 5
- Çözümler
- 101
- Beğeniler
- 1.628
Başıma gelen bir durum için soru sormak istiyorum. Elektrik şirketi "indirim ve fiyat sabitleme" vaadiyle aileme 12 aylık Serbest Tüketici Sözleşmesi imzalatmışlar. İmzalamadan önceki faturalara baktığımda ise 350 kWh tüketime yaklaşık 1000 TL fatura ödüyorduk; şu an 395 kWh tüketime 3116 TL fatura geldi. Apartmandaki 350 kWh tüketen birine ise 1700 TL fatura gelmiş. Çıplak enerji fiyatı 4,50 TL'ye sabitlenip üzerine bir de 2,42 TL dağıtım bedeli ekleniyor. İlk ay iptal etmek istediğimizde ise faturanın çıkmasını beklememizi, belki daha uygun geleceğini söylediler. Aksine daha fazla geldi. Şimdi de eski sözleşmeye dönmek için cayma bedeli ödememizi istiyorlar. Nasıl bir yol izleriz?
Son düzenleyen: Moderatör: