Pil stabilden iyi gidiyor gibi geldi bana ama; şöyle bir sorun var, şarja takınca 40-50 saniye sonra algılıyor. Değişik.26.5.1'deyim filtre kapalıyken takılıyor bende de
Beta nasıl? pil ömrü değişti mi
Pil stabilden iyi gidiyor gibi geldi bana ama; şöyle bir sorun var, şarja takınca 40-50 saniye sonra algılıyor. Değişik.26.5.1'deyim filtre kapalıyken takılıyor bende de
Beta nasıl? pil ömrü değişti mi
O halde güncelleyebilirim, teşekkürler.Pil stabilden iyi gidiyor gibi geldi bana ama; şöyle bir sorun var, şarja takınca 40-50 saniye sonra algılıyor. Değişik.