Merhaba.
Saçma gelecek belki ama küçüklüğümden beri hep Amerika'ya gitme hayali kurdum. 2022'de uzaktan bir akraba Kanada'ya gitmişti. Şu an aile olarak aramız kötü ancak o zamanlar normaldi ve adam sürekli fotoğraflar paylaşıyordu, çok özeniyordum.
Bu sene muhtemelen bir 200.000 civarı sıralama yapacağım için mezuna kalacağım. Amacım Türkiye'de eğitimimi alıp mezun olduktan sonra Amerika'ya gitmek. Çevremde Avrupa'da yaşayan akrabalarım var ve onlar hemşirelik veya sağlık alanları Avrupa'da önemli diyorlar ama Amerika'yı bilmiyorum.
Sizce hangi bölümler ile Amerika'da çalışma ve oturma iznini daha rahat alabilirim? Hedefimi ona göre belirlemek istiyorum.
Saçma gelecek belki ama küçüklüğümden beri hep Amerika'ya gitme hayali kurdum. 2022'de uzaktan bir akraba Kanada'ya gitmişti. Şu an aile olarak aramız kötü ancak o zamanlar normaldi ve adam sürekli fotoğraflar paylaşıyordu, çok özeniyordum.
Bu sene muhtemelen bir 200.000 civarı sıralama yapacağım için mezuna kalacağım. Amacım Türkiye'de eğitimimi alıp mezun olduktan sonra Amerika'ya gitmek. Çevremde Avrupa'da yaşayan akrabalarım var ve onlar hemşirelik veya sağlık alanları Avrupa'da önemli diyorlar ama Amerika'yı bilmiyorum.
Sizce hangi bölümler ile Amerika'da çalışma ve oturma iznini daha rahat alabilirim? Hedefimi ona göre belirlemek istiyorum.