Neoxa

Uzman
Katılım
10 Nisan 2026
Mesajlar
339
Makaleler
22
Çözümler
4
Beğeniler
530
Yer
TRABZON/OF
İyi sosyaller.

Araç için lastik parlatıcı arıyorum. Aldığım ürünler çok kısa sürelerde özelliğini yitiriyor. Bildiğiniz iyi ürünler varsa tavsiyenizi bekliyorum.
 
Çok tavsiye edilmiyor diye biliyorum öyle şeyler ama.

Aslında öyle kalitesiz ürünler çatlamayı hızlandırıyor, ayrıca lastiğin dış yüzeyinin kahverengine dönmesine neden oluyor. Ben sürekli kullanmadığım için bir problem olacağını düşünmüyorum.
 
Aslında öyle kalitesiz ürünler çatlamayı hızlandırıyor, ayrıca lastiğin dış yüzeyinin kahverengine dönmesine neden oluyor. Ben sürekli kullanmadığım için bir problem olacağını düşünmüyorum.
Evet bana yıkamacıya verdiğinde söyle lastiğine ve arabanın içine bir şey sürmesinler sakın diye öğrettiler. Ki ben de böyle düşünüyorum. Kimyasal sonuçta.
 
Aldın mı hoca? Ne yaptın? Yıllardır Michelin'in lastik parlatıcısını kullanırım ben de. Hem kaliteli hem de uzun ömürlü. Tavsiye ederim.


Evet bana yıkamacıya verdiğinde söyle lastiğine ve arabanın içine bir şey sürmesinler sakın diye öğrettiler. Ki ben de böyle düşünüyorum. Kimyasal sonuçta.

O aslında kalitesiz ürünler için geçerli. Kaliteli ürünler lastiğin ömrünü bile uzatır. Bakım yapanları dahi var. İç trim ve parçalar konusu doğru; ıslak bez haricinde çok fazla bir şey sürmemek lazım, Sıla Hanım. Linkte paylaştığım ürünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz lastiklerinizde, faydasını görürsünüz. Her yıkamadan sonra sürülse yeterli. Yıkamacılar önce pH nötr kullanmayı öğrensinler, boş verin onları. 😂
 
Aldın mı hoca? Ne yaptın? Yıllardır Michelin'in lastik parlatıcısını kullanırım ben de. Hem kaliteli hem de uzun ömürlü. Tavsiye ederim.




O aslında kalitesiz ürünler için geçerli. Kaliteli ürünler lastiğin ömrünü bile uzatır. Bakım yapanları dahi var. İç trim ve parçalar konusu doğru; ıslak bez haricinde çok fazla bir şey sürmemek lazım, Sıla Hanım. Linkte paylaştığım ürünü gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz lastiklerinizde, faydasını görürsünüz. Her yıkamadan sonra sürülse yeterli. Yıkamacılar önce pH nötr kullanmayı öğrensinler, boş verin onları. 😂
Eğer siz öyle diyorsanız öyledir. 😄 Yani ben alıpta bunu bizim yıkamacıya versem bak bunu kullan lastiklerimde kendi ürünlerini kullanma diye muhtemelen abla başka yıkamacı bul kendine der. 😂

Ama ürünü kaydettim. Bir gün alırım mutlaka. 😺

Bu konuda karşılaşmamız güzel oldu ya sizinle. Benim arabamın iç kısımlarında siyah plastik olan bazı yerlerinde renklerde çok hafif renk açılması oldu. Bu ayak basılan yerde. Böyle ayakkabının izi uzun süre silinmeyince orada kalmış gibi. Bunun için ne yapabilirim sizce? 🤗🙏
 
Eğer siz öyle diyorsanız öyledir. 😄 Yani ben alıpta bunu bizim yıkamacıya versem bak bunu kullan lastiklerimde kendi ürünlerini kullanma diye muhtemelen abla başka yıkamacı bul kendine der. 😂

Ama ürünü kaydettim. Bir gün alırım mutlaka. 😺

Bu konuda karşılaşmamız güzel oldu ya sizinle. Benim arabamın iç kısımlarında siyah plastik olan bazı yerlerinde renklerde çok hafif renk açılması oldu. Bu ayak basılan yerde. Böyle ayakkabının izi uzun süre silinmeyince orada kalmış gibi. Bunun için ne yapabilirim sizce? 🤗🙏

Yemediğimi yedirmem, kullanmadığımı önermem. :D

Çok basit, yıkamacıya sürme bir şey, sana zahmet deyin. Akabinde gölgede kendiniz uygulayın, 10 dakikanızı almaz. Önerdiğim ürün aynı zamanda lastik bakımı da yapıyor, çok güzeldir. 🫡