%3.5 sadece karşına rakip çıktığında ya da ateş ettiğinde takılmaya sebep olur, tamamen sunucuyu baltalamaz anlamında demiştim.
Bu arkadaşın yaşadığı ISS çıkışlarından dolayı ama düzelme ihtimali yüksek. Zamanı bilinmez tabii orası ayrı ama hiçbir ISS bu sorunu çözmek için işlem yapmıyor ne yazık ki
ve dediğiniz gibi işlemcisi zayıf ve arayüzü iyi olmayan modemlerde QoS açmak daha kötü yapıyor, bizzat ben de yaşadım o yüzden Keenetic Hopper'a geçtim.
Bir ihtimal demiştim bir deneyin belki sıcaklıktan olabilir diye, modemden olduğunu sanmıyorum zaten sabit sürekli %3-4 seviyelerinde ise y. Dışı çıkışlarından kaynaklı.