CS2 paket kaybı nasıl çözülebilir?

arda24142

Becerikli
Katılım
22 Temmuz 2025
Mesajlar
767
Çözümler
3
Beğeniler
251
Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.
 

%3.5 sadece karşına rakip çıktığında ya da ateş ettiğinde takılmaya sebep olur, tamamen sunucuyu baltalamaz anlamında demiştim.
Bu arkadaşın yaşadığı İSS çıkışlarından dolayı ama düzelme ihtimali yüksek. Zamanı bilinmez tabii orası ayrı ama hiçbir İSS bu sorunu çözmek için işlem yapmıyor ne yazık ki ve dediğiniz gibi işlemcisi zayıf ve arayüzü iyi olmayan modemlerde QoS açmak daha kötü yapıyor, bizzat ben de yaşadım o yüzden Keenetic Hopper'a geçtim.
Zamanla ısınıyor ama az önce odayı temizlerken zaten soğdu direk başlattım modemi takınca.



O ayar yok ki hocam sınırlandıramıyorum.
Bir ihtimal demiştim bir deneyin belki sıcaklıktan olabilir diye, modemden olduğunu sanmıyorum zaten sabit sürekli %3-4 seviyelerinde ise y. dışı çıkışlarından kaynaklı.

Birde bir şey denemeni isteyeceğim,
Eğer var ise FACEİT ile bağlanıp onların sunucularında dener misin ? çünkü ben daha önce paket kaybı yaşadığımda sadece FACEİT sunucularında vardı sorun, normal oyun sunucuların da yoktu.
 

Acaba modemden kasaya gelen kabloda sorun olabilir mi eski bir şey bir de modemi değiştirsem düzelir mi evde 2 modem var bir siyah olan ama beyaz daha yeni galiba kullandığım bir de çok ısınıyor modem yancak gibi yani arada dinlendiriyom.
 

Tabii ki yeni modem iyi olur ama düzeltir diyemem, düzelebilir de, düzelmeyebilir de.
Müşteri hizmetlerini arayıp, santralden port değiştirme talebinde bulundun mu? Onu da bir dene. Bir de nnomed'in de dediği gibi xDSL değerini at sinyal desibellerine bakalım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…