arda24142

Becerikli
Katılım
22 Temmuz 2025
Mesajlar
767
Çözümler
3
Beğeniler
251
Hep paket kaybı yaşıyorum, yani maksimum 5'e falan çıkıyor ama çıkıyor arada. Nasıl düzeltebilirim? Akım korumalı prize taktım, restart attım, port değiştirdim.
 
Oyun kayip paketlerden dolayi 3.5 tick kacirmis (soldaki deger), az demem buna acikcasi. Oyun deneyimini cidden baltalar.

Onceki konunuza baktim, bence hat degerlerinizde sorun var. QoS ile pek duzelebilecek bir sey oldugunu sanmiyorum. Jitter degerleri normal, ping degeri lokasyonunuza ve baglandiginiz CS sunucusunun lokasyonuna bagli olarak da normal sayilabilir. QoS ile baglantili oldugunda bu oyunda genelde jitter ve ping artisi da gozlemliyorsunuz, grafikte de hafif kirmizi barlar artmaya baslar oyle bir durumda.

Kaldi ki VDSL hattaysaniz ve TT'nin verdigi H168A'yi kullaniyorsaniz QoS ayarini acmayin. Bu sefer o modem paket kaybi yasatiyor zira. Yasadigimdan biliyorum. Asiri isinan bir modem degil kendisi, ustu ve kenarlari acik oldugu surece sorun olmamasi gerek.

%3.5 sadece karşına rakip çıktığında ya da ateş ettiğinde takılmaya sebep olur, tamamen sunucuyu baltalamaz anlamında demiştim.
Bu arkadaşın yaşadığı İSS çıkışlarından dolayı ama düzelme ihtimali yüksek. Zamanı bilinmez tabii orası ayrı ama hiçbir İSS bu sorunu çözmek için işlem yapmıyor ne yazık ki :( ve dediğiniz gibi işlemcisi zayıf ve arayüzü iyi olmayan modemlerde QoS açmak daha kötü yapıyor, bizzat ben de yaşadım o yüzden Keenetic Hopper'a geçtim.
Zamanla ısınıyor ama az önce odayı temizlerken zaten soğdu direk başlattım modemi takınca.



O ayar yok ki hocam sınırlandıramıyorum.
Bir ihtimal demiştim bir deneyin belki sıcaklıktan olabilir diye, modemden olduğunu sanmıyorum zaten sabit sürekli %3-4 seviyelerinde ise y. dışı çıkışlarından kaynaklı.

Birde bir şey denemeni isteyeceğim,
Eğer var ise FACEİT ile bağlanıp onların sunucularında dener misin ? çünkü ben daha önce paket kaybı yaşadığımda sadece FACEİT sunucularında vardı sorun, normal oyun sunucuların da yoktu.
 
%3.5 sadece karşına rakip çıktığında ya da ateş ettiğinde takılmaya sebep olur, tamamen sunucuyu baltalamaz anlamında demiştim.
Bu arkadaşın yaşadığı ISS çıkışlarından dolayı ama düzelme ihtimali yüksek. Zamanı bilinmez tabii orası ayrı ama hiçbir ISS bu sorunu çözmek için işlem yapmıyor ne yazık ki :( ve dediğiniz gibi işlemcisi zayıf ve arayüzü iyi olmayan modemlerde QoS açmak daha kötü yapıyor, bizzat ben de yaşadım o yüzden Keenetic Hopper'a geçtim.

Bir ihtimal demiştim bir deneyin belki sıcaklıktan olabilir diye, modemden olduğunu sanmıyorum zaten sabit sürekli %3-4 seviyelerinde ise y. Dışı çıkışlarından kaynaklı.

Acaba modemden kasaya gelen kabloda sorun olabilir mi eski bir şey bir de modemi değiştirsem düzelir mi evde 2 modem var bir siyah olan ama beyaz daha yeni galiba kullandığım bir de çok ısınıyor modem yancak gibi yani arada dinlendiriyom.
 
Acaba modemden kasaya gelen kabloda sorun olabilir mi eski bir şey bir de modemi değiştirsem düzelir mi evde 2 modem var bir siyah olan ama beyaz daha yeni galiba kullandığım bir de çok ısınıyor modem yancak gibi yani arada dinlendiriyom.

Tabii ki yeni modem iyi olur ama düzeltir diyemem, düzelebilir de, düzelmeyebilir de.
Müşteri hizmetlerini arayıp, santralden port değiştirme talebinde bulundun mu? Onu da bir dene. Bir de nnomed'in de dediği gibi xDSL değerini at sinyal desibellerine bakalım.