- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.209
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.509
Hamlamışsın, artık kimse çocukluğundaki gibi enerjik değil maalesef.Yorulmamı artıran nedenin bu olduğunu düşünmüyorum. Çocukken yıllardır zaten evde yemeğimizi yiyip dışarıda maç yapardık saatlerce. Dediğiniz durum doğru olsa da performansı bu denli etkilemesi çok olası değil. Birçok kişi zaten spordan önce kesinlikle ara öğün yiyordur. Özellikle yağ yakma derdi olmayan ve kilo almaya çalışanlar daha fazla tüketiyordur fakat hiçbiri böyle yorulup durmuyor.
Sigara, alkol de var mı?