DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Voltajlar ile böyle oldu. Sorun yoksa OK basayım.



 
Son düzenleyen: Moderatör:
O zaman tekrar BIOS gireyim. Şu an PC'den yazıyorum bu arada. 3300 çok değil mi hocam? 3000 falan yapsam olmaz mı? Şu an yüzde 80 galiba fanlar 90 yapayım isterseniz.
 
O zaman tekrar BIOS gireyim. Şu an PC'den yazıyorum bu arada. 3300 çok değil mi hocam? 3000 falan yapsam olmaz mı? Şu an yüzde 80 galiba fanlar 90 yapayım isterseniz.

90 yap. HWiNFO sensör aç, oradan boştaki RAM derecesi gönder. RTP başlatmadan önce bellek temizliği yap, Auto bas. 1-150 ayarlayıp Start vereceksin. 5 dakika patlamazsa CPU IOD ve RAM SPD sensörü gönder.

RAM RGB kapat. @RapidLemming955
 

Kapalı hocam şu an. O zaman RPM arttırıp HWiNFO göndereyim. Sonra bellek temizlerim.
 





Kapalı hocam şu an. O zaman RPM arttırıp HWİNFO göndereyim. Sonra bellek temizlerim.

Boşta kaç derece A1-B1? Bellek temizleyip sonrasında RTP ayarla ve başlat. Hata verirse amca çöp timingleri iş yapar. 1.1V 6000 CL36.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…