Voltajı yanlış girme, @muhammetaktas122 kendine yoldaş arıyor. En son 2V girmiş, halen daha haber alamadık.

Böyle renkli oldu hocam.

17822190692284167158500601299928.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Bas bakalım, tek şansın var, tek kurşun. Bu geçmezse amcanın çöp timing ile devam edilir ancak. :D

1.55 de az aslında, belki ondan bile Boot etmez. Gear kapalı vs. Normalde bu şekilde olmaz, bak tekte ayarlatmaya rağmen 3 sayfa sürdü konu. Diğer türlü teste alıp ayarlatsan 500 sayfa sürer. @RapidLemming955
 
O zaman tekrar BIOS gireyim. Şu an PC'den yazıyorum bu arada. 3300 çok değil mi hocam? 3000 falan yapsam olmaz mı? Şu an yüzde 80 galiba fanlar 90 yapayım isterseniz.
 
O zaman tekrar BIOS gireyim. Şu an PC'den yazıyorum bu arada. 3300 çok değil mi hocam? 3000 falan yapsam olmaz mı? Şu an yüzde 80 galiba fanlar 90 yapayım isterseniz.

90 yap. HWiNFO sensör aç, oradan boştaki RAM derecesi gönder. RTP başlatmadan önce bellek temizliği yap, Auto bas. 1-150 ayarlayıp Start vereceksin. 5 dakika patlamazsa CPU IOD ve RAM SPD sensörü gönder.

RAM RGB kapat. @RapidLemming955
 



1782219781836.webp


Kapalı hocam şu an. O zaman RPM arttırıp HWİNFO göndereyim. Sonra bellek temizlerim.

Boşta kaç derece A1-B1? Bellek temizleyip sonrasında RTP ayarla ve başlat. Hata verirse amca çöp timingleri iş yapar. 1.1V 6000 CL36. :)