Moralim bozuldu ya. Neyse daha PBO'su var bu işin. Üstüne 3 saat Y-Cruncher. Neyse şimdilik hata yok. 3 dakika oldu.

TRP açamayabiliyor bazı revizyonlar, A-Die denk gelebiliyor. M-Die hele hiç açamaz, sıfır şans. 24 GB olanı açabiliyor. A-Die'da bu durum nadir ama sendeki gibi denk gelebilir.

@RapidLemming955 Amca'nın ahını çok aldık, ondan böyle oluyor. Artık bir barış antlaşması imzalamanın vakti geldi.
 
TRP açamayabiliyor bazı revizyonlar, A-Die denk gelebiliyor. M-Die hele hiç açamaz, sıfır şans. 24 GB olanı açabiliyor. A-Die'da bu durum nadir ama sendeki gibi denk gelebilir.
Yine şanssız yanım tuttu.

TRP açamayabiliyor bazı revizyonlar, A-Die denk gelebiliyor. M-Die hele hiç açamaz, sıfır şans. 24 GB olanı açabiliyor. A-Die'da bu durum nadir ama sendeki gibi denk gelebilir.

@RapidLemming955 Amca'nın ahını çok aldık, ondan böyle oluyor. Artık bir barış antlaşması imzalamanın vakti geldi.
Bence de. Beyaz bayrak açmak lazım.

Şu an sorun yok hocam. Sıradaki adımımız nedir?
 
Son düzenleme: