RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.667
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.957
6200 deniyorum o zaman.TRP yapamıyor işte, en gıcığı da budur. Hiç sevmem. 6200 denemek lazım tekrar ama orada tRP 36 açacağı da meçhul.
6200 deniyorum o zaman.TRP yapamıyor işte, en gıcığı da budur. Hiç sevmem. 6200 denemek lazım tekrar ama orada tRP 36 açacağı da meçhul.
Nitro 1-3-1 ve 8x-8x şeklinde. Ayarlıyorum şu an bunları.Böyle bak bakalım.
Eki Görüntüle 259662
@RapidLemming955 Gear açık kalsın. Boot sonrası A2-B2 ilet. Nitro menüsü şu anda nasıl?
Nitro 1-3-1 ve 8x-8x şeklinde. Ayarlıyorum şu an bunları.
Hocam tRP kendi kendine 8 olmuş.Bias da Auto kalsın. Dene bakalım bu son attığımı.
Yaptım hocam görseldeki şekilde. Başlatacağım şimdi testi.
Sorun yok hocam şu an. 5.5 dakika oldu. Sıcaklıklar 44 ve 42.
Yaptım hocam görseldeki şekilde. Başlatacağım şimdi testi.
Sorun yok hocam şu an. 5.5 dakika oldu. Sıcaklıklar 44 ve 42.
Zaten nerede nadir şey varsa beni bulur. İşlemciye boşuna sövdüm o zaman.Bir TRP ne kadar uğraştırdı ya, tam küfürlük. Başka bir şey değil.
@RapidLemming955 A-Die için nadir bu arada bu durum. G.Skill kitlerde özellikle çok nadir, Lexar piyasada alıp deneyen olmadığından yorum yapamıyorum.
Zaten nerede nadir şey varsa beni bulur. İşlemciye boşuna sövdüm o zaman.