Kapatıp Clear CMOS munyapayım.
CMOS yapıp deneyeceksin sırayla. Bunları denerken kayıtlı profilleri yükleyip de dene ama. Çünkü VDDG vesaire 800 bırakıyor, 2200 dahi açılmaz onla. @RapidLemming955



2233 Boot etmemiştir. CMOS sıfırlayıp CLRTC pinlerden kayıtlı profili yükle. O profil aktiften 2200 MHz dene.
Direkt tuşuna basıp kapatayım o zaman önce. Fişi çekmem gerekiyordu değil mi? Statik alacağım bir de.
 
Kapatıp Clear CMOS munyapayım.

Direkt tuşuna basıp kapatayım o zaman önce. Fişi çekmem gerekiyordu değil mi? Statik alacağım bir de.

Kasa güç tuşu 5 saniye basılı tutup kapat makineyi. Fişten çek, 5 saniye güç tuşu basılı tutup statik al. CLRTC pinlere 10 saniye yıldız ucu dokundur. Sonra sistemi aç. AMI BIOS ekranı gelecek, F1 bas. Kayıtlı profilini yükleyip 2200 MHz dene. Boot ederse Zen ilet.
 
Kasa güç tuşu 5 saniye basılı tutup kapat makineyi. Fişten çek, 5 saniye güç tuşu basılı tutup statik al. CLRTC pinlere 10 saniye yıldız ucu dokundur. Sonra sistemi aç. AMI BIOS ekranı gelecek, F1 bas. Kayıtlı profilini yükleyip 2200 MHz dene. Boot ederse Zen ilet.
Aldığım butonun oyuna girme zamanı o zaman.

2200 boot etti hocam. @Ayhan Dönmez
Zen iletiyorum.

1782230936370.webp


1782230958071.webp
 
Son düzenleme:
Aldığım butonun oyuna girme zamanı o zaman.

2200 boot etti hocam. @Ayhan Dönmez
Zen iletiyorum.

Eki Görüntüle 259721

Eki Görüntüle 259723

Bu şekilde devam et teste, Gear kapatsak iyi ama voltaj ihtiyacı artabilir. Bu 15 dakika hata vermezse Gear Down kapatıp dene.

@RapidLemming955 Gear Down kapattığında SCL 4 muhtemelen mavi ekran verir, SCL 5 kalacak. VDD 1.55 yetmezse 1.58/1.6/1.62 DRAM Voltage sırasıyla dene.

1782231150313.webp
 
Bu şekilde devam et teste, Gear kapatsak iyi ama voltaj ihtiyacı artabilir. Bu 15 dakika hata vermezse Gear Down kapatıp dene.

@RapidLemming955 Gear Down kapattığında SCL 4 muhtemelen mavi ekran verir, SCL 5 kalacak. VDD 1.55 yetmezse 1.58/1.6/1.62 DRAM Voltage sırasıyla dene.

Eki Görüntüle 259726
Tamamdır hocam. Şimdilik error yok. 6 dakika oldu. Bunları da denetim. Tekrar save alayım mı?

PBO ve UV işlerini perşembe ayarlarım diye düşünüyorum. PBO için buradan yazarım. Orayı az çok biliyorum gerçi. Zaten mesaja görselini eklemiştim PBO da yaparız diye.
 
Tamamdır hocam. Şimdilik error yok. 6 dakika oldu. Bunları da denetim. Tekrar save alayım mı?

PBO ve UV işlerini perşembe ayarlarım diye düşünüyorum. PBO için buradan yazarım. Orayı az çok biliyorum gerçi. Zaten mesaja görselini eklemiştim PBO da yaparız diye.

PBO en son, daha dur. Gear Down kapatıp A1-B1 ilet bana son halini, sonra teste al. 1.55 patlarsa 1.58/1.6/1.62 VDD deneyeceksin.

SCL 5-5 bırak Gear kapatınca, 4 mavi ekran. @RapidLemming955
 
PBO en son, daha dur. Gear Down kapatıp A1-B1 ilet bana son halini, sonra teste al. 1.55 patlarsa 1.58/1.6/1.62 VDD deneyeceksin.

SCL 5-5 bırak Gear kapatınca, 4 mavi ekran. @RapidLemming955
Voltaj değistirmeyeyim o zaman. Gear kapattım. Diğerlerini de 4 yapıyorum.

PBO en son, daha dur. Gear Down kapatıp A1-B1 ilet bana son halini, sonra teste al. 1.55 patlarsa 1.58/1.6/1.62 VDD deneyeceksin.

SCL 5-5 bırak Gear kapatınca, 4 mavi ekran. @RapidLemming955
PBO zaten en son hocam. Ben sadece bugün olmaz diye dedim.

1782232252449.webp


1782232264501.webp