RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.696
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.120
Şimdilik iyi duruyor. 4 dakika oldu. RAM herhalde "tRp dokunmayın ne yaparsanız yapın." diyor.Bellek temizleyip RTP al bakalım. Hata verirse de dakikasını söyle.
Şimdilik iyi duruyor. 4 dakika oldu. RAM herhalde "tRp dokunmayın ne yaparsanız yapın." diyor.Bellek temizleyip RTP al bakalım. Hata verirse de dakikasını söyle.
Şimdilik iyi duruyor. 3.30 dakika oldu. RAM herhalde "tRp dokunmayın ne yaparsanız yapın." diyor.
Kaç dakika dursun hocam test?En sevmediğim A-Die'lardan ama tRP katkısı az. Toplam kuralı uygulamak için işe yarıyor. Sende tRAS ve tRC 60'ta eşlemek lazım. 32-48-80 olamıyorsa 60-60 iyi. Bu kısmın katkısı AM5 sokette yok, İntel'den farklı. İntel'de de bu kısımdaki birkaç timing aktif değil. Platforma göre değişiklikler var.
O zaman ben arkada takılayım. Yani PC dısı işlerim var. Parlaklığı azaltıp bekleyeyim o zaman.@RapidLemming955 TRTP 24 bırakılıp belki tRP 32 açılabilir ama tRTP 24 bıraktın mı timing girmenin anlamı kalmıyor. 12 ya da 16 vs. kalması lazım en azından.
150.
O zaman ben arkada takılayım. Yani PC dısı işlerim var. Parlaklığı azaltıp bekleyeyim o zaman.
Bitirdik yani hocam eğer error vermezse.6400 falan da denenebilirdi de o çok daha uğraştırır. TRP açılamadığını farz edersek hele. 6200 tatlı nokta sende, üstü kardan çok zarar getirir. PBO'yu da limitler, eksi değer verdirtmez UCLK çıktıkça. Bellek kontrolcü tolere edemiyor.
Tamamdır hocam. Ben arka planda yemek falan yiyeyim. Şu an 11 de daha. Sonra bunları girerim. Girince yazarım zaten buraya. Girmeden kaydedeyim mı profili?Bitirmedik. Bu şimdi 60-70 dakika, belki 80 dakikada tam 1 Cycle bitecek. 1 Cycle sorunsuz bitirip de 2. Cycle geçtiği anda testi durdur. 66/66 bitirdiğinde 1/66 atlayınca yani. Sonrasında ölüm testine alacaksın. Bunu geçerse sorun olmaz. Silikona bağlı bu da.
Eki Görüntüle 259749
Tamamdır hocam. Ben arka planda yemek falan yiyeyim. Şu an 11 de daha. Sonra bunları girerim. Girince yazarım zaten buraya. Girmeden kaydedeyim mı profili?