Şimdilik iyi duruyor. 3.30 dakika oldu. RAM herhalde "tRp dokunmayın ne yaparsanız yapın." diyor.

En sevmediğim A-Die'lardan ama tRP katkısı az. Toplam kuralı uygulamak için işe yarıyor. Sende tRAS ve tRC 60'ta eşlemek lazım. 32-48-80 olamıyorsa 60-60 iyi. Bu kısmın katkısı AM5 sokette yok, İntel'den farklı. İntel'de de bu kısımdaki birkaç timing aktif değil. Platforma göre değişiklikler var.
 
En sevmediğim A-Die'lardan ama tRP katkısı az. Toplam kuralı uygulamak için işe yarıyor. Sende tRAS ve tRC 60'ta eşlemek lazım. 32-48-80 olamıyorsa 60-60 iyi. Bu kısmın katkısı AM5 sokette yok, İntel'den farklı. İntel'de de bu kısımdaki birkaç timing aktif değil. Platforma göre değişiklikler var.
Kaç dakika dursun hocam test?
 
O zaman ben arkada takılayım. Yani PC dısı işlerim var. Parlaklığı azaltıp bekleyeyim o zaman.

6400 falan da denenebilirdi de o çok daha uğraştırır. TRP açılamadığını farz edersek hele. 6200 tatlı nokta sende, üstü kardan çok zarar getirir. PBO'yu da limitler, eksi değer verdirtmez UCLK çıktıkça. Bellek kontrolcü tolere edemiyor.
 
6400 falan da denenebilirdi de o çok daha uğraştırır. TRP açılamadığını farz edersek hele. 6200 tatlı nokta sende, üstü kardan çok zarar getirir. PBO'yu da limitler, eksi değer verdirtmez UCLK çıktıkça. Bellek kontrolcü tolere edemiyor.
Bitirdik yani hocam eğer error vermezse.
 
Bitirdik yani hocam eğer error vermezse.

Bitirmedik. Bu şimdi 60-70 dakika, belki 80 dakikada tam 1 Cycle bitecek. 1 Cycle sorunsuz bitirip de 2. Cycle geçtiği anda testi durdur. 66/66 bitirdiğinde 1/66 atlayınca yani. Sonrasında ölüm testine alacaksın. Bunu geçerse sorun olmaz. Silikona bağlı bu da.

1782232996940.webp
 
Bitirmedik. Bu şimdi 60-70 dakika, belki 80 dakikada tam 1 Cycle bitecek. 1 Cycle sorunsuz bitirip de 2. Cycle geçtiği anda testi durdur. 66/66 bitirdiğinde 1/66 atlayınca yani. Sonrasında ölüm testine alacaksın. Bunu geçerse sorun olmaz. Silikona bağlı bu da.

Eki Görüntüle 259749
Tamamdır hocam. Ben arka planda yemek falan yiyeyim. Şu an 11 de daha. Sonra bunları girerim. Girince yazarım zaten buraya. Girmeden kaydedeyim mı profili?
 
Tamamdır hocam. Ben arka planda yemek falan yiyeyim. Şu an 11 de daha. Sonra bunları girerim. Girince yazarım zaten buraya. Girmeden kaydedeyim mı profili?

Kayıtla, sorun olmaz. tREFI 65.535, tRFC 372, 6-6-24, 60-60 ayarlarsın attığım gibi. Bunu geçerse hiç sorun yok demektir. 150 dakika minimum geçsin ama. İstersen 180 dakika ayarla, tam 3 saat olsun. 2.5 saat kesmez. Sıcaklıkları kontrol altında tut, 45-50 dereceyi geçerse hata üretebilir.