Bu profil sınırın da sınırı, gecikme üzerine kurulu. Stabilliğinden emin olmadan gündelik kullanılmaz. Test işi de tek Boot'ta halledilmeli. TM5 0.12.3 ileteyim, 1 saat sürüyor o. Onunla da RTP sonrası etmek şart ama ilk açışta AWE hatası verecek, mecburen Restart atacaksın PC'ye. TM5 bugün hallet derim.
O zaman yapalım hocam. Link atarsanız iyi olur. Bende yüklü değil o.
 
O zaman yapalım hocam. Link atarsanız iyi olur. Bende yüklü değil o.

Test bitince total ekranı buraya ilet, sensörler dahil. Sonrasında TM5 başlatınca AWE hatası verecek, PC yeniden başlatınca düzeliyor, 1 kereliğe mahsus. O haliyle bellek temizleyip programı başlat, 1 saatte biter 25 Cycle. Sensivitesi yüksek.
 
Test bitince total ekranı buraya ilet, sensörler dahil. Sonrasında TM5 başlatınca AWE hatası verecek, PC yeniden başlatınca düzeliyor, 1 kereliğe mahsus. O haliyle bellek temizleyip programı başlat, 1 saatte biter 25 Cycle. Sensivitesi yüksek.
2 dakikası kaldı. İleteceğim görseli.
 
Zen de ilet testi geçen halini. @MAH0A ile inceleyin bakalım, ona ben TM5 0.12.3 iletmedim. O da yapmış olur, sensivitesi en yüksek araçlardan, config kaynaklı.
1782244317855.webp



1782244344272.webp

1782244357081.webp
 

Buradan Veii paylaştığı Attachment kısmından indir. Zip'ten çıkart. İlk açışta 1 defalığa mahsus AWE hatası verecektir. Akabinde PC restartla. Sonrasında bellek temizliği yapıp aynı mantıkta testi başlat, herhangi bir ek ayara gerek yok. 25 Cycle kendisi duracak. Sensörler yanda açık kalsın, sıcaklar oturunca SS atarsın. @RapidLemming955


@MAH0A @Falconpolat @elninolaz @Hakanyldrm @ggbye Siz de bu aracı kullanın, config kaynaklı sensitivitesi hayli yüksek. 25 Cycle 2x16 için 1.5 saat civarı.
 
Buradan Veii paylaştığı Attachment kısmından indir. Zip'ten çıkart. İlk açışta 1 defalığa mahsus AWE hatası verecektir. Akabinde PC restartla. Sonrasında bellek temizliği yapıp aynı mantıkta testi başlat, herhangi bir ek ayara gerek yok. 25 Cycle kendisi duracak. Sensörler yanda açık kalsın, sıcaklar oturunca SS atarsın. @RapidLemming955


@MAH0A @Falconpolat @elninolaz @Hakanyldrm @ggbye Siz de bu aracı kullanın, config kaynaklı sensitivitesi hayli yüksek. 25 Cycle 2x16 için 1.5 saat civarı.
Peki sürekli ekran başında durmama gerek var mı, yoksa az önceki gibi 3-4 dakikada bir baksam yeter mi?
 
Peki sürekli ekran başında durmama gerek var mı, yoksa az önceki gibi 3-4 dakikada bir baksam yeter mi?

İlk 5-10 dakika gözle, sensivite yüksek. Sıcaklar oturunca sensörleri ilet test devam ederken. Sonra 3-4 dakikada bir bak. Error verince bu durmuyor, siyah ekran yedirtir. Hata verirse hata kodunu SS al, 1usmus profili kullanıyor, oradan bakarız. Sonra testi kaparsın ekran görüntüsü alıp.

Hata vermezse zaten 25 Cycle kendi duracak.
 
İlk 5-10 dakika gözle, sensivite yüksek. Sıcaklar oturunca sensörleri ilet test devam ederken. Sonra 3-4 dakikada bir bak. Error verince bu durmuyor, siyah ekran yedirtir. Hata verirse hata kodunu SS al, 1usmus profili kullanıyor, oradan bakarız. Sonra testi kaparsın ekran görüntüsü alıp.

Hata vermezse zaten 25 Cycle kendi duracak.
Başlattım testi. Birazdan SS atarım oturunca.

Şu an bu durumda.

1782245799690.webp
 
Son düzenleme: