Hocam, ben 1 adet 8 cm'lik fan ve 2 adet 4 cm'lik Thermalright fan kullandım. 2 adet 45 cm'lik stand-off yeter yükseklik için. Aynı zamanda M3 30mm ince vida aldım. Size tavsiyem vidaları çok sıkmayın kırarsınız fan vida yerlerini. Genel olarak güzel oldu diyebilirim.
Sıvı soğutmanin olması alanı genişlemiş bende kule tipi var işim biraz daha zor