Hocam, ben 1 adet 8 cm'lik fan ve 2 adet 4 cm'lik Thermalright fan kullandım. 2 adet 45 cm'lik stand-off yeter yükseklik için. Aynı zamanda M3 30mm ince vida aldım. Size tavsiyem vidaları çok sıkmayın kırarsınız fan vida yerlerini. Genel olarak güzel oldu diyebilirim.
Sıvı soğutmanin olması alanı genişlemiş bende kule tipi var işim biraz daha zor
 
@Ayhan Dönmez biraz oyun testi yaptım. Pek değişim yok CS dışında. CS'de de biraz artış var. Sistemin açılma süresi biraz daha kısaldı. Sıcaklık olarak IOD 60 derece. SPD'de de 37-35 oldu. İşlemci sıcaklığı bir tık arttı normalde göre. Normalde 59-61 derece arasıydı. Şu an 60-63 arası.
 
Buradan Veii paylaştığı Attachment kısmından indir. Zip'ten çıkart. İlk açışta 1 defalığa mahsus AWE hatası verecektir. Akabinde PC restartla. Sonrasında bellek temizliği yapıp aynı mantıkta testi başlat, herhangi bir ek ayara gerek yok. 25 Cycle kendisi duracak. Sensörler yanda açık kalsın, sıcaklar oturunca SS atarsın. @RapidLemming955


@MAH0A @Falconpolat @elninolaz @Hakanyldrm @ggbye Siz de bu aracı kullanın, config kaynaklı sensitivitesi hayli yüksek. 25 Cycle 2x16 için 1.5 saat civarı.
test.webp