Tamamdır. Onları akşam ayarlarım. Hata yok şu an testte. PC kapatmam gerekli çünkü.

Testi tekrarlamama gerek var mı? Ona göre akşam oyun girerim. PBO da yarına kalır.

Control Line 0 ve PBO +150 verdin. Oyunda dene ama çökme olabilir. Önce 30 dakika vs. test et en azından RTP, fikir versin. Bellek kontrolcü açıyorsa Control Line 0 kalması iyidir. Benchmark tekrarı yap yine.

Gecikme düşürüyor.
 
Control Line 0 ve PBO +150 verdin. Oyunda dene ama çökme olabilir. Önce 30 dakika vs. test et en azından RTP, fikir versin. Bellek kontrolcü açıyorsa Control Line 0 kalması iyidir. Benchmark tekrarı yap yine.

Gecikme düşürüyor.
Test yaparım 30 dakika. Sonra oyun girerim tekrar test için. Bu arada Revo hallettim. Şimdilik görüşürüz hocam.