- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.301
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.829
Şu an yapıyorum. 30. Saniye hata verdi.
Yapıyorum hocam. Sonucu iletirim.
Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?TRCD 35 sende 1.65-1.7 volt isteyebilir, değmez. Gear kapalıyken zor.
Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?
Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?
Bende Exe hocam ikisi de. Onları düzelteyim ben.Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?
Tamamdır. Onları akşam ayarlarım. Hata yok şu an testte. PC kapatmam gerekli çünkü.Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?
Silerken Revo Uninstaller ile Advanced taratıp sileceksin. Regedit'te ya da Program Files'ta kalıntı bırakıyor. Düz silme.
Revo'yu da Portable kuracaksın. @RapidLemming955