Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?

Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?

Bu arada AİDA sileyim mı? Yani gerek var mı artık?

Silerken Revo Uninstaller ile Advanced taratıp sileceksin. Regedit'te ya da Program Files'ta kalıntı bırakıyor. Düz silme.

Revo'yu da Portable kuracaksın. @RapidLemming955
 
Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?
Bende Exe hocam ikisi de. Onları düzelteyim ben.
 
Var tabii, kalsın o. Artık lisanslı program. Exe olarak kurduysan sil ama, Portable indirip key tekrar yaz. Portable kullanabilirsin. Exe kurmayın bu tarz programları, HWiNFO dahil buna. Portable seçeneği her daim var. OpenRGB'de de var mesela Portable sürüm. Niye Exe kurasın ki?



Silerken Revo Uninstaller ile Advanced taratıp sileceksin. Regedit'te ya da Program Files'ta kalıntı bırakıyor. Düz silme.

Revo'yu da Portable kuracaksın. @RapidLemming955
Tamamdır. Onları akşam ayarlarım. Hata yok şu an testte. PC kapatmam gerekli çünkü.

Testi tekrarlamama gerek var mı? Ona göre akşam oyun girerim. PBO da yarına kalır.