- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.401
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 74
- Beğeniler
- 14.950
Level 3 yap. Özet ekranı ilet bakalım. Sonra SMU Debug Tool atacağım. VT3 hazır mı?
VT3 indiremedim hocam henüz. İndireyim hemen.Level 3 yap. Özet ekranı ilet bakalım. Sonra SMU Debug Tool atacağım. VT3 hazır mı?
Böyle hocam.
VT3 indiremedim hocam henüz. İndireyim hemen.
Pek fark etmez hocam benim. Şu an voltajlar bir tık fazla gibi. Ona biraz da düşürdek daha iyi olur gibi.150 versek tam 5.7 GHz ediyor, stabil olur mu bilemeyiz. 150 verip mi -20 yoksa 100 verip mi -20 yapmak istersin? Ona sen karar ver.
Pek fark etmez hocam benim. Şu an voltajlar bir tık fazla gibi. Ona biraz da düşürdek daha iyi olur gibi.
Normal işlemci voltajı. 1.37 falan takılıyordu. Bir tık yüksek gibi geldi.
Normal işlemci voltajı. 1.37 falan takılıyordu. Bir tık yüksek gibi geldi.
Tamam o zaman sıkıntı yok. Bir arkadaş söylemişti bana da. Biraz bakındım da tam emin olamadım. Boşta da normalde göre bir tık sıcak olunca doğru gibi geldi. Hangisini yapsak daha iyi olur peki?
Tamam o zaman sıkıntı yok. Bir arkadaş söylemişti bana da. Biraz bakındım da tam emin olamadım. Boşta da normalde göre bir tık sıcak olunca doğru gibi geldi. Hangisini yapsak daha iyi olur peki?
Daha OK basmadım. Bundan önce -10 ve +150 idi. -25 yapıp deneyebilirim. Yani +150 kalabilir.Değil, senin işlemcide normal.
1.4'lere kadar sorun yok, silikona ve frekansa bağlı değişir. VT3 ile bakmak lazım şu anda, +150/-25'te misin? @RapidLemming955