Cyberpunk benchmark yaptım. 2 FPS artış var. :hehehe:


Şimdi CS gireceğim hocam. Gerçek oyun içi deneyimi aktarırım.

Bu hizmeti paralı veriyormuş elemanlar zaten, siz son kişilerden oldunuz, artık beleşe hizmet yok. Ben de bir dükkan açma vaktim geldi. Önce amcayı V-Ray'lerde geçmem lazım. Boşa tepeye oturtmuşlar adamı. TR'de bu işi önemseyen yok, balon tipler 1. sırada olmasını hoş karşılamıyorum.
 
Bu hizmeti paralı veriyormuş elemanlar zaten, siz son kişilerden oldunuz, artık beleşe hizmet yok. Ben de bir dükkan açma vaktim geldi. Önce amcayı V-Ray'lerde geçmem lazım. Boşa tepeye oturtmuşlar adamı. TR'de bu işi önemseyen yok, balon tipler 1. sırada olmasını hoş karşılamıyorum.
Teşekkürler hocam her şey için. Yarın sabah da GPU UV ayarlarım ve bitiririz.
 
Teknoloji yeteri kadar gelişti bence, artık OLED RAM'ler dahi çıktı. Tek eksisi OLED monitör parasına OLED RAM. @Falconpolat alırsa inceleme atar artık. :)


Eki Görüntüle 260329



Bence 40 sayfa yapılan bu ayarlamalar sonucu düz 7800X3D ve düz EXPO geçtiğimize inanıyorum şu anda. Emekler bence boşa gitmedi. @Hakanyldrm
Borç harç gırla zaten 2027 başına kadar kasa zorda.
 
@Ayhan Dönmez emekler boşa gitmedi hocam, 9700X ram tuning duyarlı, düz hiç optimize edilmemiş 7800X3D kafa tutar bence.

40 sayfalık ancak bu kadar oldu. A1-B1, ARd 0 33-33 PHY var. 1.55 VDD yetersiz, sınırda. 1.6 olması iyi. PBO +150/-25 var bir de.

1782401740334.webp


Borç harç gırla zaten 2027 başına kadar kasa zorda.

Adamlar 40K'ya OLED RAM satıyor zaten. Gider OLED monitör alırsın o paraya, hem de Gen 4. :D
 
VT3 dayanmış, PBO-CO da sağlam, on numara olmuş, elinize sağlık.

6400 MT/s düz EXPO 1:2 mod kullanıyordu, nerelerden nerelere geldi. 6000 MT/s üzeri alıp da düz EXPO 1:2 mod kullanıp performanstan memnunum diyor insanlar. Bu da OLED monitör mevzusuna benziyor, OLED'e bakan adam diğer panellere bir daha kolay kolay bakamıyor. Bu tarz ayarladıktan sonra da düz EXPO ya da amca çöp timing kullanamazsın. Fark hissediliyor gerçek anlamda.
 
6400 MT/s düz EXPO 1:2 mod kullanıyordu, nerelerden nerelere geldi. 6000 MT/s üzeri alıp da düz EXPO 1:2 mod kullanıp performanstan memnunum diyor insanlar. Bu da OLED monitör mevzusuna benziyor, OLED'e bakan adam diğer panellere bir daha kolay kolay bakamıyor. Bu tarz ayarladıktan sonra da düz EXPO ya da amca çöp timing kullanamazsın. Fark hissediliyor gerçek anlamda.
Şu an Cs'deyim. Benchmark sorunlu hocam.