- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.433
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.009
Cyberpunk benchmark yaptım. 2 FPS artış var.
Şimdi CS gireceğim hocam. Gerçek oyun içi deneyimi aktarırım.
Bu hizmeti paralı veriyormuş elemanlar zaten, siz son kişilerden oldunuz, artık beleşe hizmet yok. Ben de bir dükkan açma vaktim geldi. Önce amcayı V-Ray'lerde geçmem lazım. Boşa tepeye oturtmuşlar adamı. TR'de bu işi önemseyen yok, balon tipler 1. sırada olmasını hoş karşılamıyorum.
