Özellikle Battlefield6 da oynayışım değişti önceden bir garip geliyor oyun kaç fps alsam da akıcı değil gibiydi sonra sanki sıkıyorum mermi gitmiyor gibiydi suan resmen baska biri oynuyor gibi oynuyorum
Hissiyat olarak gerçekten iyi bir deneyim kazanıyorsunuz.
 
Nebi Akgün ün ilk 6000/CL30 verdiği ayarlarda Bak Refresh Mode Mixed iken, bunu değiştir diyen @Ayhan Dönmez
 

Dosya Ekleri

  • Ekran görüntüsü 2026-06-28 144130.webp
    Ekran görüntüsü 2026-06-28 144130.webp
    196,8 KB · Görüntüleme: 15


Beklenen video geldi. Bazı yerlerde haklı konuşuyor, timing yapıldığı zaman performans uçup kaçmıyor sadece akıcılık bir miktar artıyor ortalama FPS artmıyor %1 ve %0.1'lere odaklanılması gerekiyor. Yapılmadığı zaman ahım şahım bir kayıp olmuyor.


@Falconpolat Olay sadece timing değil, çok fazla ince ayar var. Senin 50 sayfalık konuda da bunları uyguladık zaten. Başka forumda da uğraşan eden olmaz bu düzeyde. PBO ile RAM ayarları kombine edilmeli, asıl farkı o zaman hissediyorsun. Benchmark araçları ile ölçüp biçmen lazım, fark asıl o zaman belli oluyor. Düz EXPO 90 ns ise mesela bu ayarlar sonrası 60 ns geriliyor. Yapılabilecekse neden yapılmasın kafasındayım. Bunlar yapılmak zorunda değil ama yapıldığı vakit de bu şekilde insanlar ardından dua ediyor. Tercih meselesi bir yerden sonra. Bu konu özelinde yapılan ayarlamaların zaten amcanın Excel tablosuyla uzaktan yakından alakası yok. X3D'lerde fark az, diğerlerindeki fark daha bariz. Daha stabil bir oyun deneyimi sunmaya yarıyor diyeyim.

@Yakuza Düz EXPO ile 6200 CL26 tuning ayarları sonrası sonuçları paylaşsın bu konu altında müsait iken. FPS tabanlılarda özellikle fark oluyor, ölçmeniz lazım.



 
Son düzenleme:
@Falconpolat olay sadece timing değil, çok fazla ince ayar var. Senin 50 sayfalık konuda da bunları uyguladık zaten. Başka forumda da uğraşan eden olmaz bu düzeyde. PBO ile RAM ayarları kombine edilmeli, asıl farkı o zaman hissediyorsun. Benchmark araçları ile ölçüp biçmen lazım, fark asıl o zaman belli oluyor. Düz EXPO 90 ns ise mesela bu ayarlar sonrası 60 ns geriliyor. Yapılabilecekse neden yapılmasın kafasındayım. Bunlar yapılmak zorunda değil ama yapıldığı vakit de bu şekilde insanlar ardından dua ediyor. Tercih meselesi bir yerden sonra. Bu konu özelinde yapılan ayarlamaların zaten amcanın Excel tablosuyla uzaktan yakından alakası yok. X3D'lerde fark az, diğerlerindeki fark daha bariz. Daha stabil bir oyun deneyimi sunmaya yarıyor diyeyim.

@Yakuza düz EXPO ile 6200 CL26 tuning ayarları sonrası sonuçları paylaşsın bu konu altında müsait iken. FPS tabanlılarda özellikle fark oluyor, ölçmeniz lazım.




Altıma imzamı atıyorum doğrulamak amacıyla.
 
Kendini kandırmak isteyen kandırmaya devam etsin. Fark yok diyen kendini kandırır sadece. X3D'de iken sonuçlar böyle bir de. @SunseTTime gibi gözlerin keskinse farkı direkt anlıyorsun. Şimdi haneye @SalimBdk da eklendi. :)
Abi bak hafta içi modifiyeli soğutma yapıyorum A-Die lara :)
Salim e benden daha güzel değerler girmişsin , incindim :)

Ve şunu da ekleyeyim unutmadan @Ayhan Dönmez abi, artık dijital dünyaya girmen lazım. Bu bilgi ve birikimini kalıcı bir şekilde aktarman gerektiğini düşünüyorum.
Bak Fatih Terim bile 70 inden sonra Youtube a içerik yapıyor :) (İnce gördüm )
 
Son düzenleme: