G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?

RAM fanı 3200 RPM gösteriyor şu an full hızda dönderiyorum.

Dikkat edin, kanatlanmasın. HWiNFO sensör takibi yapın, 10 dakika sonra iletin hepsini. RAM Test Pro dediğim şekilde başlatın.

 

Oyundayım muhteşem akıcı şu an.



 
Son düzenleyen: Moderatör:
Test lazım, sonra oyun çökerse ben sorumlu değilim.

Bu çökmeler GPU overclock kaynaklı da olabilir bu arada, PBO kaynaklı da. Haberin olsun. @Görkem5252 tek sebep RAM değil.

PBO açmadan deneyeceğim bir süre ustam, 5225 MHz gayet yeterli olur bence. Curve falan yapmaya gerek var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
PBO açmadan deneyeceğim bir süre ustam, 5225 MHz gayet yeterli olur bence. Curve falan yapmaya gerek var mı?

Gerek yok, RAM ayarı tatmin eder. Curve istiyorsan 4-5 saat VT3 bakmak lazım sende. GPU overclock stabil olmayabilir bir de, çöküyorsa oyun. Onu da gözden geçirmen gerekebilir.
 
Gerek yok, RAM ayarı tatmin eder. Curve istiyorsan 4-5 saat VT3 bakmak lazım sende. GPU overclock stabil olmayabilir bir de, çöküyorsa oyun. Onu da gözden geçirmen gerekebilir.

Hocam ben böyle bir akıcılık görmedim; maşallah, ilk defa böyle zevk verici geldi oyun.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Daha ellemeyeyim, ben oyun oynamaya bakayım bence ustam, GPU için 975 mV, 3000 MHz verdim. Core mem +2000. Şu an bu arada RAM'ler 35 dereceyi geçmiyor, maşallah.

3 GHz olmuyorsa GPU 2.9 GHz sabitle en azından. Memory +2000 kalsın. Oyun arka planda çalışırken hallet Afterburner'i. Eğri ayarlamayı biliyorsun zaten programdan. Curve Editor'den 950 mV 2.9 GHz dene.

Oyunu tam ekrandan çıkarıp penceresiz ya da pencereli iken hallet, daha gerçekçi oluyor. Diğer türlü 15-30 mV vs. oynayabiliyor masaüstünde yaparsan kart boştayken. @Görkem5252
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…