G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?


3GHz olamıyor 30 -40 kayıp hep dediğiniz gibi yapalım öyleyse.
 
3GHz olamıyor 30 -40 kayıp hep dediğiniz gibi yapalım öyleyse.

Olamıyorsa dediğim gibi yap, silikonla alakalıdır. Her silikon yemez. Denemek lazım. 950 mV 2.9 sabitle, oyun arka planda çalışırken yap bunu. Önce resetle şu anki profili, üzerine eğri çizersin. Oyun penceresizken vs. yap, kart anlık yükte olsun yani, öyle diyeyim. Tam ekrandan çıkınca kart boşa düşüyor, mV oynuyor.
 

Yaptım 2865 görüyor en fazla.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Bu gidişle beni döveceksin hocam cok başını ağrıtıyorum



985 mV 3050 MHz yaparsan 3000'lere cıkıyor hocam.

Volt ile alakalı, bir de yüksekten vermen lazım. Droplatıyor biraz demek ki sende. 15-30 vs. fark eder normalde de 50 fark etmesi garip.
 
Hocam fan ayarlarından anlar mısınız?

Onun için bu 2 konuyu takip et. Pump ve RAM fanı %100 dönder, RAM fanı kanatlanırsa %80 sabitle. Fanları PWM alabilirsin.


 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…