G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?

Bu değerleri koruduğun müddetçe çökme olmaz. Ekran kartını garanti edemem, sende biraz farklı o. PBO istiyorsan VT3'te 7200 saniye yazan kısmı 14400 olarak değiştir.

VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.
 
VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.

@Görkem5252 Sana 18000 yeterli, 18000 yaz 7200 yazdığın yere. Bellek temizliği sonrası başlat. VT3 böyle:

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program




Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

VT3 bir 30 dakika denedim PBO Advanced sadece +200 curve -20 verdim diğerleri Auto'da hata vermedi uzun testi bu gece yapmayı düşünüyorum.

MSI'de Mode 2 ayarlamak lazım VCORE LLC, @MAH0A o şekilde stabil ettiydi en son.

@Görkem5252 PBO menüsünü at bana, bir de LLC menüsünü. Oradan vereyim, 5 saat başlat, 18000 saniye.
 

Hocam muhteşem sistem şu an çok iyi akıcı geliyor oyunlar iyi ki varsınız.


Hocam evde değilim ama internetten buldum görseli attıgım gibi PBO menü değerler böyle değim ama bilginiz olsun llc menüsü nerede oluyor.?
 

Dosya Ekleri

  • IMG_1191.webp
    268,2 KB · Görüntüleme: 5
Son düzenleme:

Böyle ayarla, All Core Negative -25 başla. CPU VCORE LLC-Load-line Calibration Mode 2 olacak. Uzun VT3 testi al.



-25 hata verirse -20 dene, VCORE LLC Mode 2 kalsın. VSOC olana elleme, o Auto kalacak. @Görkem5252
 
Son düzenleme:
Hiçbir olayı yok. BIOS default olarak bırakmışım onu.

985 mv de 3050 ayarladım 3020 falan görüyor çökme olmadı kalsınmı böyle.

@MAH0A Microsoft Security level enable bunumu diyorsunuz.



Ayrıyeten oyunda RAM en fazla 39 dereceyi gördüm.
Evet.

Hocam Scalar Auto bırakılabilir.
 
Son düzenleme:
Scalar neye göre ölçekleniyor tam olarak?

0.002V kabaca vermesi lazım, LLC ve silikona göre de değişiyor bu, PBO algoritmasına dahil bu da. 0.002 birim başına artırmasından ziyade o artan voltajda çekirdeklerin ne kadar süre kalabileceğini de belirliyor. Bir nevi stabilite artışı sağlar diyelim, akabinde sıcaklık minimal artabilir. 5X verip zaten -20 yapmadı, 5X iken -25 verecek örneğin. Artan voltaj karşılığı eksiyi artırma imkanı da veriyor sana. Arada uçurumlar yok yine de, kabaca denk diyelim ve tercih meselesi bir yerden sonra. @MAH0A Burada rakamlar sembolik, o kısım çipe göre değişir.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…